مانع بزرگ نیامدن این بازیکن به پرسپولیس چیست؟

به گزارش افکارنیوز، بدون شک بزرگ‌ترین چالش باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات جذب ضرغام اسماعیل عراقی است، مدافع چپی که به علت عملکرد فنی خوبی که دارد مدت‌هاست مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

براساس این گزارش، درست از زمانی که نام ضرغام اسماعیل برای حضور در پرسپولیس مطرح شد، هر بار مشکل و حواشی هم پیش آمد تا انتقال این بازیکن به جمع سرخپوشان تهرانی ممکن نشود.

از آغاز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بود که بحثحضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس دوباره جدی شد و این بار حتی پای مدیربرنامه‌های ایرانی این مدافع عراقی هم به باشگاه پرسپولیس باز شد. بعد از مدت‌ها مذاکره طرفین و با وجودی که بین باشگاه پلیس عراق و پرسپولیس هم توافق مالی صورت گرفته، اما هنوز ضرغام پرسپولیسی نشده است.

ظاهراً یکی از موانع پرسپولیسی شدن ضرغام اسماعیل، سن این بازیکن است. ضرغام ۲۱ ساله سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب میشود و در صورتی که به پرسپولیس بیاید باشگاه ایرانی طبق قوانین فیفا باید حق رشد او را به باشگاه پلیس عراق پرداخت کند، دقیقاً همان مشکلی که بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه ذوبآهن بر سر پیام صادقیان پیش آمد و باشگاه ذوبآهن از پرسپولیسیها درخواست حق رشد صادقیان را کرد.