هواداران به من می‌گویند پوگبا!

به گزارش افکارنیوز، روزبه چشمی در خصوص موافقت باشگاه صبا برای حضورش در استقلال گفت: امرور بعد از تست پزشکی به قم رفتم و خوشبختانه موفق شدم رضایتنامه‌ام را صبا بگیرم.

وی افزود: جلسه خاصی با آقای جهانبینی داشتم و او خیلی دوستانه رضایتنامه‌ام را برای استقلال صادر کرد.

هافبک استقلال در خصوص انصراف محجوب از مالیکت باشگاه صبا گفت: من در این مورد حرفی ندارم ولی خوشحالم که توانستم در نهایت به استقلال بیایم.

چشمی در خصوص اینکه اردوی استقلال را در کردان چطور ارزیابی می‌کند گفت: اردوی خوبی داریم و بازی دوستانه مناسبی را هم پشت سر گذاشتیم. درست است که بازی دوستانه بود ولی نتیجه خوبی حاصل شد و رفته رفته به شرایط بهتری دست پیدا می‌کنیم.

هافبک جدید استقلال در خصوص اینکه چه شماره ای برای بازی در استقلال انتخاب کرده است گفت: من فقط در این مورد صحبت کوتاهی با مسئولان باشگاه داشتم و هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما شماره مورد علاقه من چهار است.

وی در خصوص دلایل این انتخاب گفت: ۴ نماد استقلالی‌ها است و من به این دلیل دوست دارم با این شماره بازی کنم. البته شماره ۴ متعلق به صادقی بود که کاپیتان این تیم بوده و من حتما باید با او صحبت کنم و اجازه بگیرم.

چشمی در پاسخ به این سوال که الگویش در فوتبال دنیا چه کسی است گفت: هواداران استقلال در این مدت به من لطف داشتند و لقب پپوگبا را به من داده اند. من هم یوونتوسی هستم و از بازی پوگبا خوشم یماید به همین دلیل الگویم این بازیکن است.