فیگو به علیرضا حقیقی چه گفت؟

به گزارش افکارنیوز، دروازه‌بان ایرانی در این سفر یک روزه به انجام کارهای شخصی‌‌اش در پرتغال پرداخت و در مسیر بازگشت در فرودگاه استانبول با ستاره سابق تیم‌ملی پرتغال رودررو شد. فیگو کشف کارلوس کروش بود. کروش بازیکنانی نظیر او، روی کوشتا، فرناندو کوتو، نونو گومژ و… را در فوتبال پرتغال کشف کرد. این بازیکنان همواره به نیکی از کروش یاد می‌کنند. فیگو در رئال‌مادرید و تیم‌ملی پرتغال هم شاگرد این مربی بود. در سال ۲۰۱۰ وقتی کارلوس با فدراسیون فوتبال این کشور به مشکل خورد، فیگو به حمایت شدید از کروش پرداخت و گفت فدراسیون در تمام دعواها مقصر است.

او گفت، پرتغالی‌ها قدر چنین مربی بزرگی را ندانستند و با او برخورد بدی کردند. فیگو یکی از پرافتخارترین فوتبالیست‌های دنیا به حساب می‌‌آید و در سال ۲۰۰۱، یعنی یک سال پیش از اینکه کارلوس سرمربی‌‌اش در رئال ‌مادرید شود، بهترین بازیکن جهان شد. فیگو امسال برای ریاست فیفا هم کاندیدا شد اما پیش از انتخابات انصراف خود را اعلام کرد. حقیقی پس از دیدن لوئیز فیگو دقایقی با او گفت‌وگو کرد. علیرضا فصل قبل در لیگ پرتغال بازی کرد به همین دلیل فیگو شناخت نسبی از او داشت.

اين دو دقايقي در فرودگاه با هم گفتوگو كردند كه فيگو با اشاره به همكاري عليرضا با كروش در تيمملي، رو به اين بازيكن گفت: از فرصت شاگردي كارلوس كروش لذت ببر. دوران خوبي است. اين را بدان كه با يكي از بهترين مربيان دنيا كار ميكني. سعي كن از او ياد بگيري. حقيقي هم گفت كارلوس بهترين مربياي است كه تا به حال با او كار كرده است. پس از پايان اين حرفها، آنها عكسي به يادگار با هم گرفتند. عليرضا پس از آن با پرواز استانبول- مسكو راهي روسيه شد تا از آنجا راهي كازان شود.