مصاحبه ای که استقلالی ها را عصبانی کرد

به گزارشافکارنیوز،حضور جاسم کرار در کمیته اخلاق خبرساز شد. شب گذشته علی نظری جویباری در متنی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، خطاب به حسین آبانگاه یکی از اعضای کمیته اخلاق نوشت: «آقای آبانگاه سوء استفاده از کی؟ واقعا برای شما متاسفم، بدون اینکه از ما سوال کنی یک‌طرفه قضاوت و رای صادر می‌کنی.»

اما مصاحبه ای که اینگونه نظری جویباری را از عصبانی کرده مربوط می شود به اظهارات روز گذشته آبانگاه پس از حضور کرار در کمیته اخلاق.

آبانگاه درباره علت حضور این بازیکن در کمیته اخلاق اظهار داشت: «او نه برای اعتراض به رای استینافش آمده بود و نه چیزهای دیگری که در رسانه‌ها اعلام شده است. متاسفانه باشگاه استقلال قصد سوءاستفاده از این بازیکن را داشت که او به ما این موضوع را منتقل کرد و ما هم اجازه این کار را به استقلال نمی‌دهیم.»

این عضو کمیته اخلاق در خصوص اینکه منظورتان از سوءاستفاده چیست، گفت: «باشگاه استقلال رای این بازیکن را که سال گذشته از سوی کمیته اخلاق صادر شد، به او انتقال نداده است. در حالی که طبق قانون باشگاه‌ها باید بعد از دریافت رای آن را به بازیکن بدهند. متاسفانه باشگاه استقلال رای کرار را به او نداده و برای نگه داشتن کرار در تیم خود، او را تهدید کردند که مشکل بزرگی در کمیته اخلاق دارد که اگر برای ادامه کار با باشگاه استقلال توافق نکند، دچار مشکل خواهد شد.»

آبانگاه حرف‌هایش را اینطور به پایان برد: «استقلالی‌ها با این کارها می‌خواستند از این بازیکن امتیاز بگیرند که متاسفانه غیراخلاقی است و ما هم آن را پیگیری می کنیم.»

باید دید فصلی که اینگونه برای کرار پرحاشیه آغاز می شود چگونه ختم خواهد شد.