دو پیشنهاد پیش روی سعید معروف!

به گزارش افکارنیوز، این روزها نقل و انتقالات والیبال لیگ برتر به اوج خود رسیده و تقریبا وضعیت بسیاری از ملی پوشان مشخص شده است. همانطور که پیش تر اشاره کردیم بانک سرمایه با ۵ بازیکن تیم ملی به توافق رسیده است و گفته می شود محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، مهدی مهدوی و عادل غلامی به همراه مصطفی شریفات و مهدی بازارگرد راهی این تیم خواهند شد. اما به نظر نمی رسد که این بازیکنان با بانک سرمایه قرارداد نهایی را امضا کرده باشند به همین دلیل اگر در روزهای آینده دیدید که این بازیکنان سر از تیم های دیگر درآوردند زیاد تعجب نکنید!

البته گفته می شود که فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور هم با پیکان تمدید کرده اند. تبریزی ها هم به دنبال تمدید با حسن صنوبر و مرندی هستند. ارومیه ای ها هم می خواهند با بازیکنانی همچون علیزاده و عبادی پور تمدید کنند.

اما در حال حاضر همه دوست دارند بدانند سعید معروف چه خواهد کرد؟ خبرها حکایت از پیشنهادهای میلیاردی به کاپیتان دارد. بدون شک او با هر تیمی که به توافق برسد بالای یک میلیارد دستمزد خواهد گرفت. در چنین شرایطی گفته می شود که معروف با پیشنهادی از سوی ورامینی ها مواجه شده است. اسپانسر جدید ورامین حتی به دنبال حضور شهرام محمودی هم است. اگر او قراردادش را با بانک سرمایه نهایی نکند، امکان دارد که با ورامینی ها هم وارد مذاکره شود.

علاوه بر مذاکره کاپیتان با ورامینی ها زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دوباره سعید معروف به تیم شهرداری ارومیه هم شنیده می شود. ارومیه ای ها که فصل گذشته هم کاپیتان را به خدمت گرفته بودند، با اینکه از نیمه راه معروف را از دست دادند اما باز دوباره به دنبال او هستند تا لیگ جدید را به امید قهرمانی آغاز کنند.

اما برای بازگشت سعید معروف به تیم زادگاهش در ارومیه، در حال حاضر دو طیف موافق و مخالف وجود دارد. عده ای که طرفدار کاپیتان هستند با برگشتن دوباره او به شهرداری خشنود هستند و معروف را افتخار مردم ارومیه می دانند. اما عده ای دیگر مخالف حضور کاپیتان هستند آن هم بخاطر اینکه سال گذشته از نیمه های راه ارومیه را رها کرد و راهی روسیه شد. این طرفداران ارومیه ای متعصب تصور می کنند که قهرمانی را بخاطر جدایی معروف از دست داده اند به همین دلیل از حضور دوباره کاپیتان در تیم شهرشان استقبال نمی کنند.

سعيد معروف که ديروز گفته بود ۹۹ درصد در ايران مي ماند؛ بايد ديد دوباره راهي زادگاهش خواهد شد يا بار ديگر پيراهن وراميني ها را به تن خواهد کرد. شايد هم گزينه سومي در آينده مطرح شود تيمي که هنوز اسم آن مشخص نيست.