مثل بعضی‌ها موهایم را رنگ نمی‌کنم تا جوان‌تر شوم

به گزارش افکارخبر، «خوردبین نان به نرخ روزخور است، یعنی به خاطر پست و منصب با هر کسی کار می‌کند. زمانی که من در پرسپولیس بازی می‌کردم، هامبورگ مرا می‌خواست اما به خاطر هواداران جدا نشدم و…» این جملات، بخشی از حرف‌های ابراهیم آشتیانی، مدافع راست اسبق پرسپولیس علیه سرپرست فعلی این تیم است که دیروز منتشر شد. در همین راستا محمود خوردبین نیز ساکت نماند و واکنش نسبتاً تندی علیه ابراهیم آشتیانی نشان داد.

مصاحبه اخیر ابراهیم آشتیانی را خواندید؟
یک چیزهایی شنیدم. متأسفانه دوستان برخلاف آنچه نشان می‌دهند، برای رسیدن به پست و منصب دست به هر کاری می‌زنند. فرق من با این آقا در این است که مرا می‌خواهند ولی او را نمی‌خواهند!

مثل اینکه بدجوری از دست همبازی خود شاکی هستید؟
همه فوتبال ایران و هواداران پرسپولیس منِ خوردبین را می‌شناسند. آنها می‌دانند چه کسانی نان به نرخ روزخور هستند. همین آقا که امروز علیه من و باشگاه حرف می‌زند و حرمت جعفر کاشانی را هم نگه نمی‌دارد، اگر برای کار در پرسپولیس دعوت شود، بدو بدو می‌آید!

منظورتان چیست؟
یعنی اینکه اگر به او پست و منصب بدهند، همه چیز در پرسپولیس گل و بلبل می‌شود ولی آقای آشتیانی، زور که نیست، شما را نمی‌خواهند!

فکرش را نمی‌کردیم اینقدر به شما برخورده باشد!
آقاجان! من محمود خوردبین در طول عمرم نه موهایم را رنگ می‌کنم که جوان‌تر نشان بدهم و نه خودم رنگ عوض می‌کنم. مثل بعضی‌ها نیستم و موهایم را در همین پرسپولیس سفید کرده‌ام. حالا باید به این آقایان جواب پس بدهم؟

ابراهیم آشتیانی گفته هامبورگ او را می‌خواسته ولی به خاطر هواداران از پرسپولیس جدا نشده است.
من هم می‌توانم بگویم آثمیلان مرا می‌خواست ولی نرفتم! جالب است بابت موضوعی که هنوز هم در صحت و درستی آن شک و شبهه است، این آقا سر هواداران پرسپولیس منت می‌گذارد!

بگذریم. آقای خوردبین، این هفته بازی سنگینی با سپاهان در پیش دارید. فکر می‌کنید نتیجه این بازی چه شود؟
به طور حتم هوای اصفهان بهتر از اهواز است و بچه‌های ما می‌توانند بازی خودشان را ارائه دهند. در گرمای اهواز و آن گرد و غبار هیچ تیمی نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

یعنی سپاهان را می‌برید؟
بازی سختی در پیش داریم و از حالا هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما بچه‌ها از انگیزه بالایی برخوردارند و ان‌شاءا… بتوانیم لبخند رضایت را روی لب هواداران بنشانیم.