تنها بازیکن پرسپولیس که ۲بار اشتباه کرده، من هستم!

به گزارش افکارخبر، محسن بنگر در خصوص بازی دوستانه روز گذشته پرسپولیس و مس کرمان گفت: این بازی‌ها برای ما که نیمکت‌نشین هستیم، خوب است، چون بدن‌هایمان را آماده می‌کند.

وی در خصوص اینکه چرا مقابل استقلال خوزستان بازی نکرد، گفت: این تصمیم سرمربی بوده و نمی‌شود به آن خرده‌ای گرفت. سرمربی تصمیم گرفت که من مقابل استقلال خوزستان بازی نکنم.

مدافع پرسپولیس در خصوص بازی روز پنجشنبه این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد: ان‌شاءالله که بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم و بتوانیم از اصفهان سه امتیاز کامل را بگیریم.

بنگر درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: هواداران حق دارند ناراحت شوند، چون ما در دو هفته اول مقابل دو تیم ضعیف نتیجه نگرفتیم. امیدوارم از این هفته پیروزی‌هایمان شروع شود و از بحران خارج شویم.

وی در واکنش به این صحبت که خیلی‌ها معتقدند عوامل خاص باعثنتیجه نگرفتن پرسپولیس در لیگ است، خاطرنشان کرد: من بازیکن هستم و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم، در ضمن تقصیر کسی نیست که توپ‌هایمان گل نمی‌شود بلکه تقصیر خودمان است.

مدافع پرسپولیس درباره توهین‌هایی که هواداران پرسپولیس به او پس از بازی این تیم و پدیده انجام دادند، گفت: به خوبی متوجه شدم که من تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس هستم که ۲ اشتباه انجام دادم و در بازی دوم هم کسی اشتباه نکرد و کسی هم مقصر نبود و فقط من اشتباه می‌کنم. دیدید که تاوانش را هم دادم و روی نیمکت نشستم. فقط نمی‌دانم چرا گفتند بنگر مصدوم بوده که مقابل استقلال خوزستان بازی نکرده، نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا می‌آورند. من مصدوم نبودم و اتفاقاً سرحال هم بودم.

بنگر در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌ها را کادر فنی پرسپولیس انجام داده، گفت: بله این صحبت‌هایی بود که از طرف کادر فنی تیم صورت گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: هواداران ما در دنیا بهترین هواداران هستند و اگر به ما فرصت بدهند قطعاً میتوانیم نتایج دو هفته اول را جبران کنیم.