به گزارش افکارخبر، این باشگاه به مصاحبه اخیر اکبر غمخوار رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه صبا واکنش نشان داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

جناب آقای غمخوار رئیس محترم مستعفی هیئت مدیره صبای قم

احتراماً ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی وهمکارن محترمتان درفصل گذشته لازم می‌دانیم در رابطه با بیانات جنابعالی مطالبی در جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

اولین مطالبی که ذهن خواننده مطالب مورد مصاحبه را دگیر می‌کند دلسوزی مشترکی است که دغدغه شما و اساساً جامعه اسلامی در رابطه با موضوع جوان است ولی ای کاش حضرتعالی به عنوان کسی که در باشگاه و حوزه فوتبال مدت‌ها مشغول به کار بوده‌اید حداقل گزارش عملکرد یک ساله خود را در رابطه با جوانان همین شهر رسانه‌ای می‌کردید تا مخاطب در جریان اقدامات شما قرار بگیرد و را حت‌تر بتواند قضاوت منصفانه‌ای داشته باشد.

مصداق این گزارش صدالبته بهتراست اثرگذاری شما و یا مجموعه هیئت مدیره در رابطه با تیم‌های پایه خود باشگاه صباچه بوده است؟!آیا درحوزه مالی جبران هزینه‌های صورت گرفته؟ تیم‌های پایه چه در بحثهزینه‌های جاری و یا حق و حقوق عوامل بومی پایه‌ها صورت گرفته است؟ آیا پاداشی مازاد برای موفقیت‌های این تیم‌ها در سال گذشته پرداخت کرده‌اید؟

دربحثانتقال تیم صبا و تمرینات در فصل فعلی؛ سؤال این است در سال گذشته مگر غیر اینکه در بحثاسکان و تغذیه فقط به‌صورت اسمی بازیکنان ساکن ولی درحقیقت دائم السفر بودند؟ مگر نه اینکه حدود ۱۹ بازیکن رسماً ازباشگاه جدا و عملاًَ در زمان شما به لحاظ کیفی وکمی بازیکنی نمانده بود؟

مگرنه اینکه تیمی که در راه انتقال به کرمان بود در واپسین لحظات با درایت استاندار محترم قم تثبیت و ماندگارشد؟ مگرنه اینکه در آخرین لحظات حضورشما هیچ اراده و تلاشی جهت حفظ و تداوم تیم‌های پایه صبا وجو نداشت و یا موثر نبود؟

به نظر میرسد قضاوت در مورد آینده چه در بحث نوع واگذاری وچه در بحث تقویت جایگاه تیمهای پایه وجوانان بومی استان قم کمی زود باشد ولی آنچه شرط انصاف است از خدا برای عملکرد خوب خود طلب پاداش و از مردم فهیم به خاطر قصور در زمان حضورمان عذر خواهی کنیم.