فوتبال ما مدیون دایی‌ست

به گزارش افکارخبر، سامان آقازمانی بازی با راه‌آهن را که با نتیجه ۲-۱ به پایان رسید، یک بد شانسی محض می‌داند و می‌گوید: بازی ما نسبتا بهتر از تیم حریف بود، موقعیت‌های خوب بیشتری داشتیم اما در آخر بخت با ما یار نبود و با بدشانسی بازی را تمام کردیم.

۹۰ دقیقه بازی بدون بدنسازی
او که تنها در دقایق انتهایی بازی اول وارد زمین شده و بعد از آن فرصتی پیدا نکرده بود هفته چهارم را مثبت ارزیابی می‌کند: در مقابل راه‌آهن انگیزه زیادی داشتم و خوشبختانه بازی نسبتا خوبی از خودم به نمایش گذاشتم. با توجه به این که چهار هفته بازی نکرده بودم و بدون بدنسازی به میدان رفتم، ۹۰دقیقه را یک نفس بازی کردم و از این بابت خوشحالم.

بازی با پدیده، سخت مثل همه بازی‌ها
در لیگی که همه تیم‌ها خوب باشند، تمام بازی‌ها سخت است، در هفته پنجم با پدیده‌ای بازی خواهیم کرد که نشان داده تیم خوبی‌ست و حتی تراکتور را هم شکست داده است. حضور من هم در این دیدار به نظر کادر فنی بستگی دارد، من با آمادگی کامل در خدمت مربیانم هستم.

فوتبال ما مدیون دایی‌ست
با مربی بزرگی که داریم و بازیکنان خوبی که صبا جمع کرده است شروع دیرهنگاممان را پوشش میدهیم رفته رفته بهتر شویم. دایی مربی توانایی است و فوتبال ما مدیون اوست؛ کار کردن در کنار دایی باعث افتخار من است، او من را از جوانان سایپا به تیم بزرگسالان اورد و بعدها در سایپا و پرسپولیس هم مربی من بوده و خوشحالم که حالا هم زیر نظر او هستم.