از مبلغ پاداش صادقی خبری ندارم

به گزارش افکارخبر، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از روز چهارم تا چهاردهم شهریورماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که تیم ملی بوکس با ترکیب ۱۰ ملی پوش راهی محل برگزاری مسابقات شد.

روح‌الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس در مورد پرداخت پاداش ۶۰ میلیون تومانی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی بوکس، گفت: وزیر ورزش پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا مبلغ ۶۰ میلیون تومان به اعضای تیم ملی و کادرفنی پاداش پرداخت کرد و با این کار باعثبالا رفتن روحیه ملی پوشان شد.

وی در این مورد که شنیده شده این پاداش از بودجه فدراسیون کم می شود و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: هنوز مطلع نیستیم که آیا این پاداش از بودجه فدراسیون کم می‌شود یا خیر.

وی در مورد قول پرداخت پاداش یکی از اعضا هیات رئیسه فدراسیون به مدال آوران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: سیامک صادقی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون بوکس است که سال‌ها در این رشته فعالیت کرده و گویا قول داده در صورت کسب مدال توسط ملی پوشان پاداشی هم به این نفرات پرداخت کند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پایان، عنوان کرد: از مبلغ پاداش خبری ندارم و اصلا با صادقی در مورد این موضوع صحبت نکردهام. او یکی از دوستان ناطق نوری رئیس فدراسیون است که برای بالا رفتن روحیه ملی پوشان چنین قولی را داده است.