فرصت طلایی مظلومی و استقلال

به گزارش افکارخبر، این معضل در بازی با ذوب‌آهن بیشتر از دو بازی قبلی به چشم آمد و سبب شد آبی‌ها دست خالی میدان را ترک کنند.

در آخرین بازی استقلال در روزهای اخیر که برابر همنام اهوازی که در گرمای شدید و رطوبت فوق‌‌العاده دیار کارون برگزار شد و اتفاقاً حدود ۱۱۰ دقیقه هم به طول انجامید(با احتساب وقت‌های تلف شده دو نیمه) عملکردی بهتر از بازی با ذوب‌آهن داشت اما مشهود بود که همچنان شاگردان مظلومی از ضعف بدنی رنج می‌برند.

با توجه به اینکه تیم نفت تهران، حریف آینده استقلال در لیگ ‌برتر، روز چهارشنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود و از سوی دیگر بازی‌های لیگ به دلیل دیدارهای تیم‌ملی تا دو هفته تعطیل است یک فرصت طلایی ۲۰ روزه در اختیار استقلال و پرویز مظلومی قرار گرفته است تا از هر جهت تیمش را آماده کند.

اولین حُسن این تعطیلات رسیدن مصدومان استقلال و در رأس همه آنها سجاد شهباززاده و جاسم کرار است. طبیعتاً با رسیدن این بازیکنان، دست مظلومی برای انتخاب ترکیب بهتر باز می‌شود و دغدغه‌ای برای استفاده از بهترین نفراتش نخواهد داشت.
بهبود شرايط بدني استقلاليها و همينطور برگزاري تمرينات تاكتيكي و بازيهاي تداركاتي براي هماهنگي بيشتر نفرات آبي ديگر مزيتهاي اين تعطيلي است و طبيعي است پس از اين تعطيلي ديگر هيچ بهانهاي از سوي استقلاليها پذيرفتني نخواهد بود.