قول فرهاد مجیدی به پرویز مظلومی

به گزارش افکارخبر، یکی از این بازیکنان فرهاد مجیدی است. ستاره محبوب استقلالی‌ها که مدتی است در کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای اروپا(بخوانید اسپانیا) شرکت می‌کند و عزم خود را جزم کرده تا خیلی اصولی وارد این عرصه شود و…

از طرفی به تازگی پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران عنوان کرد: «خیلی دوست دارم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال تهران انتخاب شود و من هم حاضرم کنارش بنشینم و به او کمک کنم!»

گرچه رابطه فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی از قبل هم نسبتاً مطلوب بود اما پس از مصاحبه اخیر سرمربی استقلال این ارتباط به شدت بهبود یافته است. در همین راستا شنیدیم فرهاد مجیدی ضمن تماس تلفنی با پرویز مظلومی به سرمربی استقلال قول داده که قبل از بازی با نفت تهران سر تمرین آبی‌ها حاضر شود. این دیدار حساس قرار است روز جمعه ۲۰ شهریورماه جاری و ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و فرهاد مجیدی به مظلومی گفته که نه تنها در آخرین تمرین آبی‌ها حضور پیدا می‌کند بلکه بازی با نفت تهران را هم از نزدیک تماشا خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می‌شود حواس فرهاد مجیدی به جوان‌‌ترهاست. از آنجایی که علیرضا رمضانی و محسن کریمی دو بازیکن جوان استقلال با مشکلات فراوان مالی مواجه شده و در کمپ مرحوم حجازی زندگی می‌کنند، بر این اساس بزرگ‌ترهای این تیم از جمله سیدمهدی رحمتی خیلی به آنها می‌رسند.

نميدانيم درست است بنويسيم يا نه اما شنيديم سيدمهدي رحمتي حتي پول ناهار و شام اين دو جوان استقلالي را پرداخت ميكند زيرا باشگاه هنوز مبلغي به حساب رمضاني و كريمي واريز نكرده است. همچنين خبردار شديم فرهاد مجيدي نيز دو جفت كفش ورزشي خودش را از طريق فرزاد برادر كوچكترش در اختيار اين دو جوان گذاشته تا از آن استفاده كنند. نكته جالب آنكه محسن كريمي بازيكن جوان استقلاليها با پوشيدن كفش فرهاد مجيدي توانست دروازه استقلال اهواز را باز كند!