فدراسیون را به نخود و لوبیا نمی‌فروشم!

به گزارش افکارخبر، مسعود سلیمانی پس از قطعی شدن دو مدال اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا گفت: پس از حدود دو ماه و نیم اردو به یکی از طولانی‌ترین اردوهای ما بود توانستیم امروز سه مدال خود را قطعی کنیم. یکی از دلائل تحقق این امر استفاده از مربیان مرتبط با تسهیلات آکادمیک در این رشته بود.

وی افزود: پس از اینکه دوباره به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش انتخاب شدم یکی از اهدافم کسب مدال در آسیا بود و این مهم پس از یک سال به دست آمد و مادر حال حاضر سه سال از برنامه خود جلوتر هستیم.

سلیمانی گفت: امروز برای اولین بار توانستیم یکی از اسکواش‌بازان هنگ‌کنگ را شکست دهیم و از سوی دیگر دانیال قانونی امروز اولین مدال ما را در تاریخ اسکواش قطعی کرد، خط‌شکن ما در کسب مدال بود و نام خود را در تاریخ این رشته ورزشی ثبت کرد.

وی تصریح کرد: زمانی مدال‌آوری در اسکواش یک رؤیا بود که آن را به واقعیت تبدیل کردیم.

رئیس فدراسیون اسکواش در مورد حضور اسپانسر در این رشته ورزشی گفت: بنده نمی‌خواهم فدراسیون را به نخود و لوبیا بفروشم. ما در حتی در این مسابقات پیشنهاد اسپانسر ۱۰ میلیون تومانی داشتیم اما با وجود اینکه این مبلغ می‌توانست بخشی از هزینه‌های ما را تأمین کند، اما با این پیشنهاد موافقت نکردم و می‌خواهیم با یک اسپانسر قوی برای یک مدت طولانی به توافق برسیم.

وی در پایان گفت: ما هم نخستین رئیس فدراسیونی باشم که در سطح جهان به موفقیت می‌رسد. باز هم برای این میزبانی‌ها تلاش می‌کنیم اما این بار به دنبال درآمدزایی هم هستیم تا علاوه بر میزبانی مسابقات، برای فدراسیون هم درآمد مناسبی کسب کنیم.

انتهای پیام/