لباس‌های یک‌بار مصرف در لیگ برتر ایران

به گزارش افکارخبر، با وجود گذشته ۵ هفته از لیگ برتر فوتبال، داوران هنوز لباس اصلی خود را دریافت نکرده‌اند و هر هفته مجبور به استفاده از لباس‌های مختلف شده‌اند. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال برای لباس این فصل داوران با یک شرکت چینی قرارداد امضا کردند اما هنوز لباس داوران نرسیده و گفته می‌شود مشکل گمرکی مانع رسیدن این لباس‌ها شده است.

فدراسیون فوتبال هم در اقدامی عجیب در هفته‌های اخیر لباس‌های بی‌کیفیتی تحویل داوران داده که صدای آنها را در آورده است. ظاهرا تا زمان رسیدن لباس‌های اصلی، تصمیم گرفته شده که لباس‌های داخلی که ارزان قیمت هم هستند به داوران داده شود تا ضرری از این طریق به فدراسیون نرسد اما این لباس آنقدر بی‌کیفیت است که گفته می‌شود تنها یک بار می‌توان از آن استفاده کرد، لباس‌هایی که از طرح‌های معروف دنیا کپی‌برداری شده اما فاقد کیفیت است.

یکی از داوران فوتبال که دوست نداشت نامش فاش شود، در این رابطه به خبرگزاری تسنیم گفت: متاسفانه هر هفته لباس‌های مختلفی به ما می‌دهند که کیفیت ندارد و به قول معروف یک‌بار مصرف است. این لباس‌ها کپی‌برداری شده از شرکت‌های معروف دنیا است. ما حاضر هستیم لباس‌های قدیمی‌مان را بپوشیم ولی از این لباس‌ها استفاده نکنیم.

وی افزود: فارغ از این بحث که همه ما را ناراحت کرده، هنوز ستهای رادیویی برای داوران تهیه نشده و با وجود اینکه موضوع را به مسئولان گفتهایم اما توجهی به این مسئله نشده است.