برانکو: این مسائل به من مربوط نیست

به گزارش افکارخبر، برانکو اضافه کرد: «سیکل تمرینی‌مان تعریف شده ولی مشکلاتی که به وجود آمد، آن را دچار تغییر کرد و ما اصلاً از این اتفاق راضی نیستیم. البته بازیکنان ناراضی هستند چون طلب‌شان از باشگاه خیلی زیاد شده و این حق بازیکنان‌مان نیست. با سخت‌ترین شرایط ممکن کار می‌کنیم چون معتقدیم پرسپولیس به خاطر هوادارانش باید پیشرفت کند اما ممکن است این دشواری‌ها، روی کیفیت کاری‌مان تأثیر منفی بگذارد.»

برانکو اضافه کرد: «نتیجه گرفتن، به همین سادگی به وجود نمی‌‌آید. ما نمی‌توانیم بگوییم تحت هر شرایطی می‌رویم تا بازی‌ها را ببریم. بازیکنانم نیاز به آرامش روانی در کنار توانایی جسمی دارند. غیر از این باشد، نمی‌توانیم چیزی را تحمل کنیم. من از اکثر آنها شرایط مالی‌شان را پرسیدم و می‌دانم مدت‌‌هاست پولی نگرفته‌اند. حتی برخی از آنها از فصل قبل هم طلبکار هستند. این شرایط جالب نیست. دوست ندارم موضوع را شخصی کنم ولی من و سایر اعضای کادرفنی پولی نگرفته‌ایم. من در مصاحبه دیگرم هم گفتم تا به حال دو پیشنهاد خوب اروپایی را رد کرده‌ام ولی نمی‌دانم در ادامه چه اتفاقاتی برایم رخ می‌دهد.»

از برانكو پرسيديم منظورش چه بود كه گفته مشكلات مالي باشگاه به مسئولان باشگاه مربوط است؟ كه سرمربي سرخپوشان پاسخ داد: من توهين نكردم. اين حرف كاملاً درست است. من كه نميتوانم به مسائل مديريتي باشگاه ورود كنم و بگويم چه كسي بايد پول بگيرد يا از كجا بايد اين پول تهيه شود. منظورم اين بود كه در مورد مسائل مالي، نميتوانم نظر بدهم و هرچه هست، به مديران مربوط ميشود نه من.