من حاضرم پنالتی زن اول پرسپولیس باشم!

به گزارش افکارخبر، کمال کامیابی نیا در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: باید بگویم شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است. ما در این مدت ۵ هفته بازی های بسیار خوبی را انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و فقط از این خوشحالیم که حداقل تماشاگران راضی هستند. امیدوارم بعد از بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم روند پیروزی هایمان آغاز شده باشد.

وی ادامه داد: ما امسال تیم بسیار جوانی داریم و فکر می کنم اگر تیم کمی هماهنگ تر شود و اعتماد به نفس خوبی پیدا کند هفته به هفته بهتر خواهیم شد. در همین بازی مقابل فولاد همه دیدند که ما چقدر فوتبال روانی را بازی کردیم و بازی زیبایی را به معرض نمایش قرار دادیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی که علیه سرمربی سرخپوشان بعد از عدم نتیجه گیری ۴ هفته نخست لیگ برتر رخ داد، اذعان داشت: من فکر می کنم برانکو کاملا به فوتبال ایران و در این ۵ هفته به فوتبال پرسپولیس آشنایی کامل پیدا کرده است. دقیقا اتفاقی که سال گذشته برای ذوب آهن افتاد، امسال برای ما رخ داده است. مدیرعامل ذوب آهن پای یحیی گل محمدی ایستاد و باعثشد این تیم فوتبال زیبایی را بازی کند و قهرمان جام حذفی هم بشود. امیدوارم مدیرعامل ما هم به برانکو اعتماد کند، همان طور که هواداران به برانکو اعتماد کردند.

وی در خصوص اینکه با وجود درخواست ویزای هند به تیم ملی دعوت نشد، تصریح کرد: شاید صلاح بر این بود که من به تیم ملی دعوت نشوم اما به هیچ عنوان ناامید نیستم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا در اردوی بعدی شرکت کنم چون می دانم پتانسیلش را دارم. سال گذشته هم این اتفاق برای من افتاد. اما همین که فدراسیون گذرنامه من را در ابتدا گرفت یعنی اینکه کی روش مرا دیده، پس خوشحال هستم.

کامیابی نیا در خصوص اینکه در بازی مقابل تیم ملی ناشنوایان توانست پنالتی تیم را به گل تبدیل کند و اینکه چرا در بازیهای لیگ پشت ضربات پنالتی قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: ما در زمین بازیکنان خیلی خوبی داریم که بسیار خوب هم پنالتی می زند مانند رامین رضائیان و امید عالیشاه و حتی مهدی طارمی. فکر می کنم امسال پرسپولیس در زدن ضربات پنالتی مانند فولاد چند سال پیش شده که تمام پنالتی هایش را دروازه بانان مهار می کردند. اگر کادر فنی صلاح بداند و طارمی، رضائیان و عالیشاه پشت توپ قرار نگیرند من حاضرم برای پرسپولیس پنالتی بزنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست تیم سابقش برابر الاهلی امارات اذعان داشت: من فکر می کنم نفت امسال بسیار بازیکنان خوبی دارد و مطمئنم علیرضا منصوریان این تیم را می تواند جمع و جور کند. بدشانسی این تیم این بود که بعد از ۵ هفته باید به مصاف تیم پرقدرتی مثل الاهلی برود و چون تیم هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده نتیجه را واگذار کرد اما مطمئنم در بازی برگشت می تواند این نتیجه را جبران کند.

کامیابی نیا در پایان خاطرنشان کرد: من با اینکه هنوز نتایج نفت را دنبال می کنم اما از دست مسئولان این تیم بسیار ناراحتم. من برای تیم بسیار زحمت کشیدم اما آنها حق و حقوق من، غلامرضا رضایی و حسین ابراهیمی را ندادند. برای من جالب است که حالا وقتی زنگ هم می زنم جوابم را نمی دهند همان هایی که قبلا خودشان به من زنگ می زدند. فوتبال می گذرد و این شخصیت آدم هاست که باقی می ماند. ما برای این تیم زحمت کشیدیم و تیم را تا یک چهارم نهایی هم بردیم اما حالا نادیده گرفته می شویم.