تعجب کردم چرا در لیست تونی نبودم

به گزارش افکارخبر، نصرتی که همراه گسترش در اردوی سرعین بسر می برد، گفت و گویی در مورد شرایط تیمش و ناراحتی مردم تبریز از نتایج تراکتورسازی با " ورزش سه " انجام داد:

برای بازی با استقلال آماده می شویم

در حال حاضر شرایط خوبی داریم و با تمریناتی که داشتیم خودمان را برای بازی های بعدی آماده می کنیم. دیروز یک بازی دوستانه با ماشین سازی برگزار کردیم و روز جمعه هم با صبا بازی داریم تا برای بازی در جام حذفی آماده شویم. ما باید برای بازی با استقلال به اوج هماهنگی و آمادگی برسیم تا بتوانیم به روند خوب مان ادامه دهیم.

می خواهیم جزو ۸ تیم بالای جدول باشیم

تمام سعی و تلاش ما این است که به هدف گذاری مان در لیگ برسیم. هدف ما در این فصل این است که جزو ۸ تیم بالای جدول باشیم و به همین خاطر ما تمام تلاش مان را می کنیم. من قبول ندارم که می گویند میانگین سنی گسترش بالاست و سن فقط یک عدد در شناسنامه است چون بازیکنان ما آمادگی ما خیلی خوب است. ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان هستیم و در حال حاضر بازیکنان جوانی داریم که به تیم کمک می کنند. داریوش شجاعیان متولد ۷۱ است که در لیگ خیلی خوب خودش را نشان داده و حتی می تواند به تیم ملی هم دعوت شود.

من ندیدم خداداد قلیان بکشد

من با خداداد عزیزی همبازی بودم و همیشه رک گویی او به شررش تمام شده و حرف هایش را خیلی رک می گوید. خداداد با همین صراحت لهجه معروف شده است و من تا حالا ندیده ام خداداد قلیان بکشد.

تراکتور اشتباه کرد

مردم تبریز در حال حاضر از وضعیت تراکتورسازی ناراحت هستند اما من اعتقاد دارم باید به این تیم فرصت داد چون دستخوش تغییرات زیادی شده است. تراکتور اشتباهات زیادی داشتند چون تمام تیم های بزرگ دنیا برای موفقیت شان اسکلت شان را حفظ می کنند اما تراکتور بازیکنان اصلی اش را از دست داد.

تعجب کردم چرا در لیست تونی نبودم

تونی هر سال می گفت، تیم را خودش نبسته اما امسال که خودش یارگیری کرده باید ببینیم چه کار می کند. قبل از اینکه او با تراکتور قرار داد امضا کند با هم در ارتباط بودیم اما بعدش متوجه شدم در لیست او نیستم و خیلی تعجب کردم.

تراکتور ساختار مناسبی ندارد

باشگاه تراکتور مشکل ساختاری دارد چون هر ۶ ماه تغییراتی در این باشگاه اتفاق می افتد. در این سه ،چهار ساله ببینید تراکتور چند مدیرعامل عوض کرده کرده است. مربی هم عوض کرده اما همیشه تونی دست به نقد تر بوده است. به هر حال این باشگاه ساختار مناسبی ندارد و بیشتر از همه مردم متضرر می شوند. مردن تبریز عاشق این تیم هستند و واقعا با این نتایج حال و روز خوبی ندارند.