پروپئیچ: گلزنی شغل من است

به گزارشافکارخبر،درباره اولین تجربه گلزنی اش در استقلال اظهار کرد: از بابت اینکه اولین گل‌های خود را برای استقلال زدم بسیار خوشحال هستم. اینکه بتوانم اولین گلم را به ثمر برسانم برای من بسیار مهم بود و امیدوارم بتوانم این کیفیت و شرایط را ادامه دهم.

پئیچ درباره تجربه حضور در فوتبال ایران افزود: من می خواهم از هواداران استقلال تشکر کنم که همیشه از من حمایت می‌کنند. آنها به من احترام می‌گذارند و این موضوع برایم ارزشمند است. هواداران استقلال در این مدت به من نشان دادند که هواداران واقعی فوتبال هستند و به تیم خود و بازیکنان آن عشق می‌وررند.

مهاجم کروات استقلال درباره تیم استقلال تصریح کرد: من ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان و اعضای باشگاه دارم. هر چند در روزهای اول از سبک بازی یکدیگر اطلاعاتی نداشتیم اما الان شناخت خوبی نسبت به هم داریم و رابطه خوبی میان بازیکنان استقلال برقرار است.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه شهباززاده به زبان انگلیسی با من صحبت می‌کند با او بسیار راحت هستم. حنیف نیز بازیکنان شوخ طبعی است و با یکدیگر زیاد شوخی می کنیم ولی درمجموع با تمامی بازیکنان استقلال رابطه خوبی دارم.

پئیچ با اشاره به وضعیت اسقلال در فصل جاری نیز اظهار کرد: استقلال تیم خوبی است و کیفیت بالایی در داخل زمین و بر روی نیمکت دارد. هواداران هم از ما انتظارات زیادی دارند و ما باید تلاش کنیم تا انتظارات آنها را بر آورده کنیم.

وی درباره تجربه کار کردن با کادرفنی استقلال گفت: ما سرمربی خوب و جدی در اختیار داریم که این موضوع بسیار خوب است زیرا کمک می کند تا با جدیت کار کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. من چه در زمین حضور داشته باشم و چه بر روی نیمکت بنشینم به سرمربی تیم احترام می گذارم زیرا او انسان بزرگی است. ما کادر فنی خوبی در اختیار داریم که بسیار پر تلاش در کنار بازیکنان حضور دارند و برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنند.

پئیچ در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه تعداد گل برای استقلال به ثمر برساند، بیان کرد: نمی توانم عددی را مشخص کنم اما من نهایت تلاشم را برای استقلال انجام می دهم. گلزنی شغل من است و همیشه تلاش می کنم تا بیشترین گل را به ثمر برسانم. فصل گذشته به باشگاه قبلی ام گفتم ۲۰ گل برای آنها به ثمر خواهم رساند اما در پایان فصل ۳۱ گل برای تیمم زدم و این اتفاقی است که در فوتبال رخ می دهد.