مهدی طارمی: من آقای گل ایران می شوم

به گزارش افکارخبر، طارمی در این گفت: من و سردار دوستی نزدیکی خارج زمین داریم. امیدوارم که او بتواند امروز در ترکیب روستوف گل بزند و این فصل با شناختی که از او دارم می تواند آقای گل لیگ روسیه شود. من هم قول دادم که در ایران آقای گلی شوم و هر دو باید به این مقام دست پیدا کنیم. به عقیده من حق سردار است که در یکی از تیمهای نامدار اروپایی بازی کند.
پیکان را دست کم گرفته بودیم

در مورد دیدار جام حذفی باید بگویم که پیکان تیم خوبی داشت. آنها به غیر از چند بازیکن همان ترکیب لیگ برتر را حفظ کرده بودند و جوانان پیکان با انگیزه جلوی پرسپولیس ظاهر شدند و این مساله کار ما را سخت می کرد. در ابتدای بازی ما پیکان را دست کم گرفتیم ولی هر چه از بازی گذشت ما تلاشمان را بیشتر کردیم و در نتیجه توانستیم با یک گل این تیم را شکست دهیم.
قرار است من پنالتی زن پرسپولیس باشم

در مورد اینکه چرا من در بازی مقابل پیکان پشت ضربه پنالتی ایستادم، باید بگویم که دیگر کسی نبود که پنالتی بزند من پشت توپ ایستادم(می خندد). واقعیت این است که همه بچه ها و کادر فنی تصمیم گرفتند که بعد از این بخاطر بالا رفتن روحیه من و بالا رفتن آمار گل هایم برای رسیدن به آقای گلی، من پشت ضربات پنالتی بایستم. حتی اگر پنالتی را خراب کردم هم باز من پنالی های پرسپولیس را بزنم. من در کل آدم خونسردی هستم و همین مساله باعثمی شود که استرس نداشته باشم. پنالتی زدن خیلی سخت است ولی زمانی که من پشت ضربه می ایستم به این چیزها فکر نمی کنم. سعی می کنم روی کارم تمرکز کنم و با خودم می گویم فوقش گل نمی شود تو سعی خوت را بکن.
۸ گل برایم راضی کنده نیست

اینکه در ۷ بازی موفق شده ام ۸ گل بزنم، من را راضی نمی کند، به عقیده من گل زدن وظیفه یک مهاجم است، ولی گاهی با خودم فکر می کنم که اگر در بازی با سپاهان گل زده بودم و یا از ابتدا پنالتی ها را خودم می زدم الان در جدول گل زنان لیگ شرایط بهتری داشتم. به هر حال خدا را شکر که توانسته ام این ۸ گل را به ثمر برسانم. امیدوارم در ادامه هم بتوانم همین روند را مثبت ادامه دهم.
هماهنگی من و سردار بخاطر رفاقتهای بیرون فوتبال است

در مورد تیم ملی و همکاری من با سردار آزمون سوال کردید. اول باید بگویم که از پیشکسوتان فوتبال که از ما تعریف کرده بودند و به ما انرژی مثبت دادند، متشکرم. بعد از آن هم فکر می کنم که آمار خوب سردار و من در خط حمله تیم ملی برمی گردد به رفاقتی که ما بیرون زمین با هم داریم. امیدوارم که بتوانیم در بازیهای آینده تیم ملی هم همین روند را حفظ کنیم و روز به روز بتوانیم عملکرد بهتری در خط حمله داشته باشیم. بازی بعدی ما مقابل عمان است و این تیم به نسبت سایر رقبای ما یعنی ترکمنستان، هند و گوام رقیب سر سخت تری هست ولی ما هم ایران هستیم و محکوم به برد. امیدوارم که در آن بازی هم با برد پر گل از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم با اقتدار از گروه خودمان صعود کنیم.
ما پولی در پرسپولیس ندیدیم چه برسد به باران!

در مورد مشکلات مالی پرسپولیس باید بگویم که باشگاه به ما قول داده که تا فردا دوشنبه قراردادهای مالی فصل گذشته را تسویه می کنند و ۳۰ درصد هم از قرارداد امسال را پرداخت می کنند. نمی دانم مبلغی که به باشگاه پرداخت شده می تواند مشکلات را حل کند یا نه. ما که اصلا پولی ندیدم چه برسد به اینکه می گفتند باران پول بر سر پرسپولیسی ها بارید. اگر مشکلات مالی ما حل شود بچه ها می توانند تمرکز بیشتری روی فوتبال داشته باشند.
سردار باید آقای گل روسیه شود

پرسپولیس از ابتدای فصل خوب بازی می کرد ولی نتیجه نمی گرفت خوشبختانه بعد از برد مقابل فولاد ما هم خوب بازی می کنیم و هم نتیجه می گیریم. امیدوارم که در ادامه لیگ هم همین روند را حفظ کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. در پایان صحبتهایم می خواهم بگویم که امیدوارم اموز سردار برای روستوف در لیگ روسیه، گل بزند. سردار پتانسیل بالایی دارد و جایگاه او تیمهای معتبر اروپایی هستند. او می تواند و باید آقای گل روسیه شود. من هم که قول دادم در لیگ آقای گل شوم.