به گزارش افکارخبر، مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است حجت صدقی دروازه‌بان پیکان بهترین بازیکن زمین بوده و… بهتر است خودتان مصاحبه این جوان مستعد بوشهری را بخوانید.

چرا بازی با پیکان گره خورد؟
به نظرم پیکان فراتر از لیگ یک بود. خیلی خوب و منسجم بازی می‌کرد و کار ما دشوار شده بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

چه شد که قبل از بازی به سمت نیمکت‌ پیکان رفتی؟
آقای علیرضا مرزبان مربی من در شاهین بوشهر بوده و به همین دلیل وظیفه خودم دانستم نزد ایشان بروم و رخصت بگیرم. به شخصه برای تمامی مربیانم از قدیم تا به حال احترام خاصی قائل هستم.

برانکو هم پس از بازی خیلی از تو تعریف کرد و گفت که طارمی پتانسیل عظیمی دارد؟
آقای برانکو هم مربی بزرگی است که اعتقاد خاصی به بازی هجومی دارد. به شخصه خوشحالم که توانستم نظر این مربی بادانش را جلب کنم و امیدوارم در ادامه راه هم بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

به بازی برگردیم. بهترین بازیکن پیکان چه کسی بود؟
دروازه‌بان پیکان که فکر می‌کنم حجت صدقی بود عالی ظاهر شد. او نشان داد به راحتی می‌تواند در لیگ برتر بازی کند. چند تا توپ خوب از ما گرفت که بهترین آن ضربه سر رامین رضاییان بود.

بین بازیکنان پرسپولیس چطور؟
همه خوب بودند. به این نکته توجه داشته باشید که بازی در جام حذفی به مراتب سخت‌تر از لیگ برتر است. کوچکترین اشتباه ممکن است باعثحذف یک تیم شود و پیکان هم برابر ما واقعاً انگیزه داشت.

به خاطر همین مسئله ضربه پنالتی‌ات را چیپ نزدی؟
(می‌خندد) شاید! اگر گل نمی‌شد خیلی بد می‌شد و به همین خاطر تصمیم گرفتم بالا بزنم.

ترسیدی خراب شود؟
نمی‌دانم، اسمش را ترس نمی‌توان گذاشت. احتیاط کردم!

ولی بازی با النصر که خیلی حساس‌تر بود. شنیدیم علی کریمی در زمان زدن ضربه چیپ تو گفته که نزدیک بود قلبم بیفتد…
همین‌جا از علی‌آقا کریمی و تمام پیشکسوتان و پرسپولیسی‌هایی که روز بازی با النصر لحظه‌ای نگران پنالتی من شدند عذرخواهی می‌کنم. مسابقه با النصر بازی خاصی بود و پیکان شرایطی دیگر. در بازی با پیکان اصلاً به زدن ضربه پنالتی فکر نکردم.

بعد از آن مصاحبه‌ای که در تعریف از علی دایی انجام دادی با سرمربی صبا صحبت نکردی؟
نه، رابطه من و آقای دایی قلبی است. نیازی نیست که هر روز با هم تلفنی صحبت کنیم. بار دیگر می‌گویم هر چه امروز دارم از زحمات علی‌آقاست و فوتبالم را مدیون ایشان می‌دانم.

پنالتی پرسپولیس را هم احمد نوراللهی دوست صمیمی‌ات گرفت؟
احمد می‌خواست به من پاس بدهد(به شوخی) فکر می‌کنم اولین پاس احمد توی فوتبالش به من بود که به دست مدافع حریف خورد و پنالتی شد(جدی‌‌تر ادامه می‌دهد) از شوخی گذشته احمد فوتبالیست خوبی است که بعد از آن مصدومیت و عمل جراحی خوشحالم دوباره توانسته به اوج برگردد.

این روزها بحثجدایی احتمالی برانکو از پرسپولیس مطرح شده است. در این رابطه حرفی نداری؟
خدا نکند آقای برانکو از پرسپولیس جدا شود. رفتن این مربی به ضرر همه ماست و البته تا جایی هم که من می‌دانم او در پرسپولیس می‌ماند.

راستی این ماجرای عکس سلفی گرفتن با محسن بنگر قبل از بازی با پیکان چه بود؟
آقامحسن داداش بزرگتر همه ماست و همواره سعی می‌کنیم از توصیه‌ها و راهنمایی او استفاده کنیم. از آن گذشته مدافع کم‌اشتباه و باتجربه‌ای که حضورش در زمین به همه قوت قلب می‌دهد. به همین دلیل همیشه دوست داریم با او عکس سلفی بگیریم.

ماجرای درگیری صادق بارانی بازیکن حریف با کریم باقری چه بود؟
من دوست ندارم در مورد بازیکن حریف صحبتی کنم اما او باید حرمت آقاکریم را حفظ می‌کرد. مگر ما چند تا کریم باقری در این فوتبال داریم؟ باید قدر این اسطوره‌ها را بدانیم و امیدوارم خود من هم به چنین دیدگاهی برسم.

به نظرت چند درصد شانس برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی قائل هستی؟
با ۵ بازی می‌توان قهرمان جام حذفی شد و پرسپولیس هم دنبال این هدف است. ان‌شاءا… با حمایت طرفداران پرسپولیس بتوانیم این جام را بالای سر ببریم.

حالا که بحثهواداران وسط آمد می‌خواهیم در مورد شعار طارمی زلزله از شما بپرسیم.
هواداران پرسپوليس لطف دارند و لقب ميدهند اما زلزله واقعي، پرسپوليس است و من عضو كوچكي از اين تيم هستم.