به گزارش افکارخبر، این در حالی است که ملوان در جام‌حذفی هم باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که این بازی برای سرمربی انزلی‌چی‌ها یک مسابقه خاص است.

بعد از پیروزی در جام حذفی، شرایط ملوان چطور است؟
ما تمرینات را به‌صورت منظم دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با راه‌آهن شویم. امیدوارم که بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان برسیم.

درمورد تقابل با تیم سابقتان صحبت کنید. آیا این موضوع برای شما حساسیتی ندارد؟
خیر، حساسیتی ندارد. به‌هر‌حال اکثر بازیکنان راه‌آهن برای فصل گذشته هستند. در ضمن باید بگویم که فرهاد کاظمی فصل گذشته خیلی برای این تیم زحمت ‌کشید. ما حریف را آنالیز کردیم و تیمی که در اهواز و تبریز شکست نمی‌خورد، تیم ضعیفی نیست. با این حال تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و بازی در داخل یا خارج از خانه برای ما تفاوتی ندارد.

به نظر شما کدام تیم مدعی اول قهرمانی است؟
خیلی سخت است که از حالا نظر بدهیم. سپاهان خیلی خوب نتیجه گرفته هرچند که تیم‌های دیگر هم دنبال قهرمانی هستند.

مثل اینکه شما هم مثل اکثر مربیان از تعطیلی‌های زیاد در لیگ‌برتر ناراضی هستید؟
اگر به تقویم مسابقات از ابتدای لیگ نگاه کنید، متوجه می‌شوید که لیگ این فصل ۱۲۰روز تعطیلی دارد. نباید این تعطیلی زیاد باشد، مطمئناً تیم‌ها ضربه می‌خورند.

در جام‌حذفی هم که با پرسپولیس بازی می‌کنید، در مورد این بازی چه صحبتی دارید؟
بازی‌های ملوان و پرسپولیس همیشه جذاب و دیدنی بوده و مطمئناً این بازی هم جذاب خواهد بود. ملوان در جام‌حذفی تیم پرافتخاری است و تلاش می‌کنیم تا در این جام موفق عمل کنیم.

از تقابل با تیم سابقتان چه احساسی دارید؟
به‌هر‌حال من در پرسپولیس سال‌ها بازی و مربیگری کردم ولی الان سرمربی ملوان هستم و باید به تیم خودم فکر کنم. پرسپولیس تیم خوبی است ولی هدف ما این است که در جام‌حذفی از این تیم عبور کنیم.

‌ در مورد جوان‌گرایی در تیم‌ملی چه نظری دارید؟
این موضوع حاصل استفاده از جوان‌ها در لیگ‌برتر بود و باید از سازمان لیگ تشکر کرد. لیگ ما هرقدر پویا و قوی باشد و مشکلات سخت‌افزاری و داوری هم کمتر شود قطعاً شرایط بهتری در فوتبالمان خواهیم داشت.

بعضی‌ها مهدی طارمی و سردار آزمون را با علی دایی مقایسه می‌کنند!
در چهل، پنجاه سال گذشته نسلهاي مختلفي تغيير كردهاند و هر بازيكني خصوصيات خودش را دارد. الان بازيكنان جوان ميتوانند خودشان را نشان بدهند. مطمئن باشيد اگر تيمملي در جامجهاني كمي جوان بود، ميتوانستيم نمايندههاي بيشتري در فوتبال اروپا داشته باشيم. شما ديديد كه بازيكناني مثل سردار آزمون و جهانبخش در ليگ ايران شرايط خوبي نداشتند، ولي بعد از رفتن به فوتبال اروپا به تيمملي هم رسيدند.