به گزارش افکارخبر، وی در مورد شرایط تیمی و محرومین و مصدومین تیم خود گفت: محروم و مصدوم نداریم و شرایط تیمیمان نیز خوب است. هرچند در ۶ مسابقه قبلی کیفیت بالایی داشتیم و اشکالات ریز و اتفاقات مانع نتیجه گیری تیممان شد اما امیدواریم و اعتقاد داریم هر تیمی بهتر باشد برنده خواهد بود.

او به بازی با فولاد و سایپا اشاره ای هم داشت و گفت: در مقابل سایپا بالای ۱۰ موقعیت گل داشتیم و در بازی مقابل فولاد هم اشتباه مسلم داوری ۲ امتیاز را از ما گرفت وگرنه ما می توانستیم اکنون در میانه های میدان باشیم.

مهاجری درباره انتخاب بخشی زاده به عنوان داور دربی هم گفت: انتظار داریم نسبت به انتخاب داورها حساسیت بیشتری باشد و برای چینش داوران حساسیت بازی ها را در نظر بگیرند. شاید می طلبید که داور با تجربه تری برای دربی مشهد انتخاب شود.

او در مورد رویارویی با تیم سابق خود و انگیزه بازیکنان سابق سیاه جامگان مقابل این تیم هم گفت: شرایط در هر تیمی متفاوت است و من در حال حاضر به پدیده فکر می کنم. ضمنا تمام بازیکنانم برای بازی فردا انگیزه بسیار بالایی دارند.

مهاجری همچنین در پاسخ به سوالی که به نظر شما طرفداران کدام تیم در بازی فردا بیشتر به ورزشگاه خواهند آمد گفت: به نظر من نتایج هستند که طرفداران تیم ها را به ورزشگاه ها می کشانند و نتایج روی افزایش یا کاهش آنها تاثیرگذار است.

در پایان نشست خبری، طاری بخش مدیر رسانه پدیده اعلام کرد هنوز اتوبوسرانی برای مسابقه فردا اعلام آمادگی نکرده و بلیت فروشی هم در محل ورزشگاه خواهد بود. هرچند انتظار می رفت با توجه به برگزاری دربی در ورزشگاه ثامن، شرایط ویژه و مناسب تری برای هواداران فوتبال در مشهد فراهم گردد چرا که بازی در یک روز وسط هفته برگزار می شود.