محرم نویدکیا و همه وفاداران فوتبال ایران

به گزارش افکارخبر، در ادوار گذشته تیم های زیادی چنین بازیکنانی داشته‌اند که از ابتدا تا انتهای دوران فوتبال خود را در یک تیم بوده‌اند(البته نویدکیا مدتی در بوخوم بود ولی خیلی سریع به سپاهان برگشت. نفراتی که دوره بزرگسالی در یک تیم کار را شروع و در همان تیم به پایان رسانده‌اند در فوتبال ایران عبارتند از:

* علی‌اصغر حاجیلو: آغاز در استقلال ۱۳۵۴، پایان در استقلال ۱۳۶۷ … او حتی برای یک دوره کوتاه هم از تیمش جدا نشد.

* شاهین بیانی آشتیانی: فوتبال را در سال ۱۳۵۶ در استقلال آغاز و سال ۱۳۷۴ در این تیم تمام کرد. او تنها در ۳ سال به قطر رفت و برای باشگاه الشمال قطر بازی کرد.
* مهدی مناجاتی: فوتبال را در سال ۱۳۴۴ با پاس شروع کرد و دوران بازیش سال ۱۳۶۰ در تیم فوتبال پاس به پایان رسید.

* علیرضا حکیم‌زاده: فوتبال را از سال ۱۳۶۳ در پاس آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ از این تیم جدا و کفش‌هایش را آویخت.

* رحیم میرآخوری: از سال ۱۳۵۴ فوتبال را در تیم بانک‌ملی آغاز کرد و تا سال ۱۳۷۳ که فوتبال را کنار گذاشت تنها پیراهن این تیم را برتن کرد.

* سیدمهدی ابطحی: از سال ۶۰ کارش را در وحدت شروع کرد و تا سال ۷۱ که وحدت منحل شد به جز مدت خدمت سربازی در این تیم بود. ابطحی تنها به علت انحلال وحدت مجبور شد در تیم‌های دیگر به فوتبال بپردازد.

* محمد حبیبی: فوتبال خود را در اواخر دهه ۵۰ در تیم ملوان آغاز و با این تیم به پایان رساند و به جز ملوان مثل بسیاری از انزلی‌چی‌ها حاضر نشد در تیم‌ دیگری حضور پیدا کند.

* فرزاد حسین‌خانی: از سال ۱۳۷۷، زمانی که ۱۷ ساله بود به مس کرمان رفته و در ۶۵۰ بازی میادین مختل لیگ حذفی و دوستانه برای این تیم بازی کرد.

* مجید بصیرت: از جمله مردان تیم سپاهان که او هم در دوران فوتبال خود به جز باشگاه سپاهان برای هیچ تیمی بازی نکرد.

* نادر دست‌نشان: بازیکنی که به جز تیم نساجی قائمشهر در مدت ۱۳ سال دوران بازی، پیراهن تیم دیگری را برتن نکرد.

* حمید درخشان: دوره بزرگسالی خود در فوتبال را سال ۵۵ در ۱۷ سالگی از پرسپولیس آغاز و به جز سال‌های حضور در قطر به عضویت هیچ تیم دیگری درنیامد.
* محمود کریمی: متولد 57 بود و سال 74 در 17 سالگی حضور در این تیم را آغاز و تا سال 88 و 31 سالگی که به علت مصدومیت چشم مجبور به ترک فوتبال شد در این تیم حضور یافت.