توضیحات خانواده هادی نوروزی درموردفوت او

به گزارش افکارخبر، پس از مراسم ترحیم امروز در مسجد امیرالمومنین خانواده و همسر کاپیتان فقید پرسپولیس گفتگو کردند.

ابراهیم زاده همسر مرحوم هادی نوروزی پس از مراسم به خبرنگار ما گفت: هواداران و خانواده فوتبال کشور پرسپولیس و من از تمامی آن‌ها تشکر می‌کنم که در مراسم فوت هادی سنگ تمام گذاشتند.

وی در مورد زندگی آینده‌اش گفت: همه تلاشم بزرگ کردن فرزندانم به نحو احسن است و البته هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در تهران بمانم یا به بابل برگردم.

معصومه ابراهییم زاده در ادامه گفت: باور کنید من عدد ۶را نشان ندادم و فقط خواستم حلقه‌ام را نشان بدهم و در این مدت که هادی را از دست دادم استقلالی‌ها بزرگوتری کردند و خیلی از انها ممنونم. گله‌ای از کسی ندارم و کمال تشکر از همراهی مردم در این غم بزرگ را دارم.

همچنین رجبعلی نوروزی عموی مرحوم هادی نوروزی نیز در این باره گفت: هادی همیشه آرزوی جاودانگی داشت و خداوند به خاطر قلب رئوفش وی را جاودانه کرد و تقدیر هادی را طوری رقم زد که همیشه ماندگار بماند.

وی گفت: هادی همیشه مشکلاتش را درون خودش میریخت و بروز نمیداد بهتر است بگویم از سنگ صدا درمی‌اید اما از هادی نمی‌امد.

یکی دیگر از بستگان همسر هادی نوروزی گفت: در این چند روز معصومه بیشتر نگران وضعیت آینده زندگی‌اش و اتفاقی که برایش افتاده بود و تا به حال گله و شکایتی از وی نشنیده‌ام و از همه کسانی که در مراسم هادی کمک کردند تشکر کرد.

وی درادامه گفت: هنوز در مورد برگشتن به بابل تصمیمی نگرفته است و باید در این باره فکر کند. لازم به ذکر است طبق اطلاع ما هادی نوروزی در یک منزل استیجاری زندگی میکند.