این پیام در گوشی کاپیتان چه می کرد؟!

به گزارش افکارخبر، انگار قرار نیست حاشیه های فوت ناگهانی هادی نوروزی تمام شود. در شرایطی که مراسم ترحیم این بازیکن با حضور گسترده مردم و با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده بود، ناگهان یک پیام ۲ خطی دوباره هادی را در کانون اخبار قرار داد.



مهرداد کفشگری از پیامی رونمایی کرد که در گوشی نوروزی بود. در متن پیام که معلوم نشد از کجا آمده و آیا خود هادی آن را نوشته بود آمده: «مرگ حق است ولی نمی دانم چرا خدا حق مرا نمی دهد.»



یک سری از سایت های خبری با تیتر جنجالی " هادی نوروزی از زندگی خسته شده بود " به سراغ این قضیه رفتند و آن را تحلیل کردند. به زعم آنها پیام هادی نشان می داد که از زندگی و مشکلاتش خسته شده بود آن هم در حالی که او ۲ فرزند خوب و شیرین داشت.



بعد از درگذشت هادی، کفشگری جواب این پیام را داده و نوشته بود: «تو باید پیش هانا و هانی باشی نه پیش خدا. با این حرف هایت کمر همه را شکستی و نابودمان کردی داداش!»



پیامی که در گوشی نوروزی پیدا شد مثل بمب صدا کرد و در فضای مجازی پخش شد. یکی از اعضای خانواده او توضیح داد که پیام مزبور را هادی ننوشته و از جایی کپی کرده است.



از طرفی او مشکل حادی در زندگی اش نداشت هر چند که مشکلات مالی همه بازیکنان پرسپولیس را اذیت می کرد اما مشکل هادی به حدی نبود که بخواهد از خدا طلب مرگ کند. او عاشق بچه هایش بود و هر شب به عشق دیدن آنها به خانه می رفت.



کفشگری توضیح می دهد که این پیام در گوشی هادی بوده ولی شاید او منظور خاصی نداشته است. البته هادی فشار و استرس زیادی را تحمل می کرد. به هر حال در زندگی هر کسی مشکلاتی وجود دارد. فشار و خواسته های بچه های پرسپولیس هم روی شانه های او سنگینی می کرد ولی این طور نبود که دوست داشته باشد بمیرد.



گفته می شود هادی نوروزی یک هفته قبل از مرگش حدود ۱۵ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده بود اما هنگام مرگ به گفته دوستانش فقط یک میلیون و صد هزار تومان در حسابش بود.





با تمام این اوصاف فوتبالیست ها آنقدر مشکلات مالی ندارند که به قول معروف به نان شب محتاج باشند و آن پیام گوشی نوروزی را هم چند جور می توان تحلیل کرد. با این حال شاید کار کفشگری هم درست نبود که آن پیام را منتشر کرد.