نوروزی هنوز کاپیتان اول پرسپولیس

به گزارش افکارخبر، رضا نورمحمدی در خصوص شرایط پرسپولیس، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

۱۱ روز از درگذشت نوروزی می‌گذرد. شرایط روحی پرسپولیس چطور است؟

تعریفی ندارد، ولی ما خوب تمرین می‌کنیم و برانکو هم تلاش می‌کند بچه‌ها را برای ادامه لیگ آماده کند. باید سعی کنیم در داخل زمین ناراحت نباشیم و فقط بیرون از زمین ناراحت نبودن هادی باشیم. این ناراحتی از درون ما بیرون نمی‌رود، اما سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم تا با موفقیت در این فصل، روح هادی را شاد کنیم.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند هادی توسط بعضی‌ها در گذشته اذیت شد. در این مورد چه صحبتی داری؟

مطمئنا همینطور است. او گاهی اوقات دلگیر بود و حتی قبل از اینکه پرسپولیس را به مقصد نفت تهران ترک کند، در یک بازی در رختکن گریه کرد. ما هنوز گریه نوروزی را فراموش نکرده‌ایم. نمی‌خواهم از فرد خاصی اسم بیاورم، ولی امیدوارم هادی بعضی‌ها را ببخشد.

امسال می‌توانید مدعی قهرمانی باشید؟

باید مدعی باشیم. پرسپولیس خوب بازی می‌کند و دیدید که تراکتورسازی را در تبریز بردیم. متأسفانه لیگ بدموقعی تعطیل شد و اتفاقی که برای هادی افتاد، تیم ما را به‌هم ریخت. حالا باید با انگیزه بازی کنیم تا به قهرمانی برسیم. امیدوارم پسر نوروزی جای هادی را یک‌روز در پرسپولیس بگیرد.

جمعه با صبا بازی دارید.

بازی سختی است و تیم‌های دایی همیشه با انگیزه بازی می‌کنند. با این حال ما باید ۳ امتیاز را بگیریم.

از اینکه قرار است از این به بعد کاپیتان پرسپولیس باشی، چه احساسی داری؟

الان کاپیتانی پرسپولیس سخت‌ترین کار دنیاست. از نظر ما نوروزی هنوز کاپیتان اول پرسپولیس است. واقعا فکر کردن به اینکه بازیکن دیگری کاپیتان پرسپولیس باشد، خیلی سخت است. من اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم و هیچ اشتیاقی برای بستن بازوبند ندارم. امیدوارم فدراسیون موافقت کند تا امسال تیم ما در زمین کاپیتانی نداشته باشد. تا آخر فصل بازوبندهای مشکی بر دست داریم، در ضمن نمی‌خواهیم شرایط طوری شود که پسر هادی فکر کند، پدرش فراموش شده است. هانی باید بداند که پدرش همچنان کاپیتان پرسپولیس است.