واکنش نوری به خبر بازگشتش به پرسپولیس

به گزارشافکارخبر،محمد نوری درباره اینکه گفته می شود قرار است به پرسپولیس بازگردد، اظهار داشت: «قبل از هر چیز باید بگویم هنوز پس از گذشت چند روز نتوانستم با ضایعه درگذشت دردناک هادی نوروزی کنار بیایم. حالا پس از اینکه او را از دست داده ایم، بیشتر متوجه می شویم چه شخصیت بزرگی کنار ما بود. امیدوارم جامعه ورزش بیش از گذشته قدر چهره های ارزشمند خود را بداند.»

وی ادامه داد: «من همیشه و در همه حال گفته ام که پرسپولیس خانه اول و آخرم است. حتی وقتی قصد پیوستن به المسیمر را داشتم این را گفتم که دوری ام از پرسپولیس به درازا نخواهد انجامید و دوباره روزی پیراهن پرافتخار تیم محبوبم را بر تن خواهم کرد.»

هافبک پیشین پرسپولیس افزود: «از برانکو و مسئولان پرسپولیس هم که پس از طرح موضوع بازگشتم ابراز لطف داشتند سپاسگزارم. با این وجود من در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه المسیمر قطر هستم و بر اساس مفاد قرارداد باید در عضویت این تیم باشم. بنابراین در حال حاضر نمی توانم درباره زمان حضور دوباره ام در پرسپولیس به صورت مشخص و قطعی صحبت کنم.»

نوری خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک بازی حساس در روز جمعه در پیش دارد من اطمینان دارم در این دیدار هواداران زیادی به ورزشگاه خواهد آمد و رنگ و بوی ورزشگاه به نام و یاد هادی عزیز خواهد بود. همه می دانیم جمعه روز هادی است. امیدوارم یکی از روزهای ماندگار تاریخ پرسپولیس هم در این مسابقه رقم بخورد. من هم برای موفقیت پرسپولیس و شادی دل خانواده هادی دعا می کنم.