واکنش علیپور به سخنان مدیرعامل سیاه جامگان

به گزارشافکارخبر،در رابطه با اینکه مدیرعامل سیاه جامگان اعلام کرده کارت مربیگری فرهاد کاظمی نزد اوست، اظهار داشت: من در هفته های اخیر بارها با عباسی مدیرعامل این باشگاه به صحبت پرداخته ام اما آنها کار خودشان را انجام می دهند. الان هم او می تواند نزد من بیاید و پذیرایش هستم اما به هیچ عنوان کارت فرهاد کاظمی دست من نیست. این فقط یک تشریفات اداری است که باید انجام شود.

وی درباره اینکه شب گذشته هم عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ اعلام کرد کارت مربیگری فرهاد کاظمی نزد علیپور است، عنوان کرد: گفته دیگران برای من ملاک نیست. همان طور که می گویم این یک کار سیستمی است و برای همه مربیان و بازیکنان انجام می شود. کمیته نقل و انتقالات وقتی قرارداد افراد را ثبت می کند آن را یا به ما و یا به کمیته مسابقات ارجاع می دهد. از چند هفته قبل به عباسی اعلام کردیم تشریفات اداری را طی کنید تا هم حق و حقوق کاظمی حفظ شود هم باشگاه سیاه جامگان.

دبیر کمیته صیانت و بازرسی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که باشگاه سیاه جامگان از شما برای ثبت قرارداد کاظمی استعلام گرفتند خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به سازمان لیگ آمدند و اقدامات قانونی را انجام دادیم و به مقامات بالاتر فرستادیم.

علیپور در پاسخ به این سوال که پس در حال حاضر فرهاد کاظمی مشکلی برای نشستن روی نیمکت سیاه جامگان ندارد اذعان داشت: مشکل اصلی اینجاست که باشگاه راه آهن شکایتی را از فرهاد کاظمی بعد از جدایی او از این باشگاه ارجاع داده که باید بررسی شود. این شکایت در ۱۵ محور تنظیم شده و البته نهاد رسیدگی به این شکایت کمیته صیانت نیست. این پرونده باید در ارکان قضایی فدراسیون بررسی شود. صدور مجوز سرمربیگری فرهاد کاظمی در سیاه جامگان نیز بستگی به نتیجه این پرونده دارد.

وی همچنین افزود: از ۱۴،۱۵ روز قبل که من از شکایت باشگاه راه آهن مطلع شدم با عباسی تماس گرفتم و به او اطلاع دادم که باشگاه راه آهن چنین شکایتی را انجام داده است. ما هیچ مشکلی بیش از این با کاظمی نداشتیم چون او مجوز کار داشته و در باشگاه راه آهن فعالیت می کرده است.

دبیر کمیته صیانت و بازرسی سازمان لیگ در خصوص اینکه در بازی روز جمعه سپاهان مقابل سیاه جامگان کاظمی حق نشستن روی نیمکت تیم مشهدی را دارد یا خیر، گفت: در حال حاضر چیزی نمی توانم بگویم و همه چیز بستگی به نتیجه پرونده شکایت راه آهن از کاظمی دارد. من هم از جزئیات این شکایت خبر ندارم و ارکان قضایی فدراسیون باید نتیجه آن را به ما اعلام کند.

علیپور در واکنش به اینکه کاظمی اعلام کرده از او شکایت می کند، گفت: من مشکلی با این موضوع ندارم. چون هرکسی می تواند برای دفاع از حق و حقوقش به دادگاه شکایت کند. من هم یک جایگاه قانونی دارم و طبق شرح وظایف خود کارم را انجام می دهم. هیچ بحثشخصی هم نه نسبت به کاظمی و نه هیچ فرد دیگری ندارم.

وی در پایان در خصوص اینکه فرهاد کاظمی گفته علیپور بعد از استعفای اعضای کمیته اخلاق قدرتش بیشتر شده، عنوان کرد: به هیچ عنوان این طور نیست. ما آئین نامه مخصوص به خودمان را داریم و کمیته اخلاق نیز ضوابط خودش را دارد. در زمانی که دوستان در آنجا حضور داشتند هرکسی در حیطه وظایف خودش کارش را انجام می داد.