مارادونا نماینده ملکه انگلیس برای کمک به کودکان یتیم

به گزارشافکارخبر،کاپیتان پیشین تیم ملی آرژانتین پیشنهاد انگلیسی‌ها برای رهبری یک سازمان غیردولتی در آمریکای جنوبی با هدف کمک به کودکان و شکوفایی استعداد‌های آنها را پذیرفته است.

اسطوره آلبی سلسته اعلام کرد که از طرف ملکه الیزابت دوم بریتانیا و پارلمان انگلیس مأمور شده است مدیریت پروژه‌ای را که هدف آن کمک به کودکان آمریکای لاتین است به‌عهده بگیرد و این پیشنهاد را هم پذیرفته است.

مارادونا که سال ۱۹۸۶ با گل معروفش(دست خدا) باعثحذف سه‌شیر از جام جهانی و به چهره‌ای منفور برای انگلیسی‌ها تبدیل شد، در یک پیام ویدئویی که روز گذشته(دوشنبه) آن را منتشر کرد، گفت: مایلم به ملکه و پارلمان انگلیس سلام کنم و به آنها بگویم که از صمیم قلب پیشنهادی را که به من برای اداره امور بنیاد آمریکای لاتین داده‌اند، می‌پذیرم. این کار برای من در آستانه ۵۵سالگی، هدیه‌ای فوق‌العاده است.

مارادونا ادامه داد: بعد از کلی دردسر، شما دارید عدالت واقعی را در مورد من برقرار میکنید، همان عدالتی که تصورش را میکردم و میخواستم. آسودهخاطر باشید چون کودکان آمریکای لاتین از من راضی خواهند بود و من از شما بابت اعتمادی که نشان دادهاید، بینهایت سپاسگزارم. من آدم صادقی هستم و با آدمهای فاسد کاری ندارم. کارهایی که بهصلاح کودکان باشد انجام میدهم و همه ما کنار هم لبخند را بر لبان آنها خواهیم نشاند و این پاداش کارمان خواهد بود. در این سازمان خبری از فساد نخواهد بود و از این بابت میتوانم به شما اطمینان خاطر بدهم. از ملکه و تمامی اعضای پارلمان قدردانی میکنم.