دژاگه: مقابل ژاپن گل «الکی» خوردیم

به گزارشافکارخبر،اشکان دژاگه پس از تساوی ایران و ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی جنگیدیم. در نیمه اول بازی در دست ما بود و توانستیم با برتری یک بر صفر به رختکن برویم اما در نیمه دوم متاسفانه گل الکی خوردیم آن هم در شرایطی که می‌توانستیم بازی را ببریم. بازیکنان جوان ما امروز خیلی خوب بازی کردند.

وی در خصوص پنالتی که تبدیل به گل نکرد، اظهار داشت: خدا را شکر پس از اینکه دروازه‌بان ژاپن پنالتی مرا دفع کرد توپ برگشتی را بازیکن ما تبدیل به گل کرد. به هر حال فوتبال همین است و دروازه‌بان ژاپنی توپ اول را خوب گرفت اما سعی می‌کنم دفعه بعد پنالتی را بهتر بزنم و گل کنم.

بازیکن تیم ملی در مورد تساوی یک بر یک ایران مقابل عمان تصریح کرد: بازی با این تیم سخت بود و به هیچ عنوان آسان نبود. خیلی وقت بود که ایران نتوانسته بود این تیم را شکست دهد و متاسفانه این بار هم نتوانست. این اتفاق به این معنی است که عمان حریف آسانی نیست. ضمن اینکه شرایط آب‌وهوایی و بازی کردن در آن شرایط سخت بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

دژاگه در خصوص درگذشت هادی نوروزی گفت: به خانواده نوروزی تسلیت می‌گویم و از این اتفاق واقعا ناراحت شدم. من بازی‌های او را در پرسپولیس دیده بودم.

بازیکن تیم ملی در خصوص اینکه چه کسی خبر درگذشت هادی نوروزی را به وی داد، گفت: در قطر متوجه این اتفاق شدم و بازیکنان ایرانی که در قطر بازی میکنند این خبر را به من دادند.