مظلومی: بازی ساده‌ای نداریم

به گزارش افکارخبر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: بازی با استقلال خوزستان بازی ساده‌ای نخواهد بود. آنها نشان داده‌اند که امسال مدعی هستند و تیم خوبی دارند. استقلال خوزستان از کادرفنی خوبی بهره‌مند است و در مجموع بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: تدابیر خاصی برای این بازی اندیشیده‌ایم تا ۳ امتیاز خانگی را از دست ندهیم. انگیزه بازیکنان خیلی بالا است و بعد از ۲ تساوی پشت سر هم که کسب کردیم بازیکنان احساس خطر کردند که نکند صدر را از دست دهیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و همه هم‌قسم شده‌ایم که ۳ امتیاز بازی با استقلال خوزستان را به دست آوریم.

سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه از تیم حریف شناخت کافی را دارد، یادآور شد: با گذشت ۸ هفته از مسابقات لیگ طبیعی است که تیمها از هم شناخت کافی داشته باشند اما باید بگویم بازیها فشرده برگزار میشود و دیگر فرصت چندانی برای کار تاکتیکی نمیماند. فاصله بین بازیها ۴ روز است که یک روز آن فقط به ریکاوری اختصاص دارد و فقط میشود در آن ۳ روز کار تاکتیکی انجام داد که زمان بسیار کمی است. در هر صورت مجبوریم با برنامه ریزی سازمان لیگ خودمان را هماهنگ کنیم، اگرچه اکثر مربیان لیگ با این نوع برنامهریزی موافق نیستند.