حقت نبود در نظرسنجی نود باشی!

به گزارش افکارخبر، ورمزیار گفته بود حق شاهرودی و میناوند نبوده در بین دفاع چپ های باشند. به عقیده ورمزیار دوره فوتبال آنها کم بوده و نباید در انتخابات نود به آنها رای داده می‌ شده است.



میناوند که مصاحبه ورمزیار را خوانده در این باره می‌ گوید: ایشان پیشکسوت ما هستند و احترامشان واجب. وقتی هم که ما آمده بودیم فوتبال بازی کنیم، ایشان بزرگ استقلال بودند و قطعا از بازیکنان مهم باشگاه خودشان اما راستش برای من کمی عجیب بود که آقا صادق اسمش در بین بهترین های بعد از انقلاب باشد.



او ادامه داد: صرف اینکه یک بازیکن در باشگاهش مدت زمان طولانی بازی کرده دلیل نمی‌ شود که نامش در بین بهترین ها قرار بگیرد. من درباره خودم حرف نمی‌زنم اما رضا شاهرودی که همه به بازی عالی قبولش دارند، سال ها عضو تیم‌ملی بوده و اگر بدشانسی نمی‌ آورد یا اتفاقی برایش نمی‌ افتاد، جای من در یک جام‌جهانی و جام‌ملت‌ها‌ بازی می‌ کرد. آقای ورمزیار اما از نظر بازی ملی شرایط خوبی ندارد. من می‌ توانم بگویم چرا مثلا دفاع چپ تیم هایی مثل تراکتورسازی یا پاس در این نظرسنجی نبودند؟ مثلا آقای رضا امری مگر کم در پاس بازی کرد؟ اگر به تداوم در یک باشگاه باشد که آنها هم به اندازه آقای ورمزیار یا کمی کمتر در تیمشان بوده اند. به نظر من معیار مهم، بازی در جام‌جهانی و تورنمنت های بزرگ یا حضور در یک باشگاه خوب خارجی است. نه بازی فقط در لیگ ایران.



میناوند درباره این حرف ورمزیار که اگر علی پروین سرمربی تیم‌ملی نبود بیشتر بازی می‌ کرد هم می‌ گوید: موضوع مجتبی محرمی که کاملا فرق می‌ کند. ایشان سال های سال فیکس تیم‌ملی بوده و همه قبول دارند که یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ است. تازه آقامجتبی ۲ پا بوده و هیچ کس در حد او نیست. همه استقلالی ها هم خدا را شکر معترف‌اند که محرمی بهترین بازیکن زمان خودش است. تازه آقای پروین برایش استقلال و پرسپولیس مطرح نبود، مثالش هم تیم قهرمان پکن است که ۷ استقلالی در ترکیبش حضور داشت.



این بازیکن سابق اشتورم گراتس در این باره ادامه می‌ دهد: خدا را شکر مردم در این زمینه نظر قطعی را می‌ دهند. همه هم می‌ دانیم که برنامه نود چقدر برای اس ام اس ها و پیام های مردم ارزش قائل هست و در حفظ آنها کوشاست. پس لطفا به کسی اتهام نزنید.



آخرین سوال ما از میناوند درباره نامزدهای دفاع چپ است. او می‌ گوید: من که از همه ضعیف تر بودم اما مهرداد پولادی حقش بود که در این لیست باشد. او در جام‌جهانی بازی کرده و درجه یک هم بازی کرده. به نظر من او باید به جای آقای ورمزیار در فهرست بهترین های بعد از انقلاب حضور پیدا می‌ کرد. بازیکنی که همین حالا هم جایش در تیم‌ملی کاملا خالی است. البته احسان حاج‌صفی هم می‌ توانست در این پست باشد که لابد عادل او را برای هافبک چپ در نظر گرفته است.