داور دربی ۸۱ مشخص شد

به گزارشافکارخبر،در چند بازی گذشته دیگر روی اسکوربورد ورزشگاه آزادی نتیجه مساوی حک نشد. دربی پایتخت برنده دارد و همین نکته کلیدی تب و تاب خاصی به این بازی حساس بخشیده! دیگر از عددهای

تکراری خبری نیست. حالا به جای عدد شش و چهار دو آتشه‌ها عدد ۱۰ را نشان می‌دهند. انگار دربی پایتخت ۱۰ دقیقه شده، به جای انتظار برای شروع بازی تماشاگران روی ۱۰ دقیقه پایانی زوم کرده‌اند. بازی که برنده داشته باشد، حساسیت‌هایش بالا می‌رود و هوادارانش بیشتر برای هم کری می‌خوانند به همین خاطر هم دربی‌ها دوباره جان تازه گرفته و همین نکته کار قاضی میدان را سخت می‌کند! و وقتی سختی کار بیشتر می‌شود که در فصل پانزدهم حساسیت‌ها روی داوری بدون دلیل بالا رفته و تاکنون بازی‌های پخش مستقیم قربانی گرفته!

داوران بزرگی قربانی همین حساسیت‌ها شدند و از گردونه مسابقات کنار رفته‌اند! با این همه فشار و شایعه ورود دوباره داور خارجی به دربی، کار داوری که دربی ۸۱ را سوت می‌زند به طور حتم سخت خواهد بود. طبیعی است کمیته داوران برای این بازی حساس از داور با تجربه استفاده کند اما داوران باتجربه و طراز اول لیگ در فصل جاری قربانی تفکرات غلط شدند و انتخاب از بین آنها سخت خواهد بود.
با این ذهنیت بد نیست که چند لحظهای خود را جای مسوولان کمیته داوران بگذاریم و برآورد کنیم در این بازی حساس کدام داور میتواند با اشتباه کمتر زمین را ترک کند ضمن اینکه حساسیت تیمها هم روی او کمتر است.