پرسپولیس دربی را می‌برد

به گزارش افکارخبر، بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه هشتادویکمین شهر آورد پایتخت، گفت: دربی همواره حساسیت‌ خاص خود را داشته و دارد به ویژه در شرایط کنونی که هر دو تیم در دیدارهای قبل از دربی پیروز شده‌اند، روحیه بالای بازیکنان از نکات مثبت این دربی خواهد بود.

وی درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس در حال حاضر خوب و جنگنده بازی می‌کند و همین جنگندگی می‌تواند برگ برنده این تیم در دربی باشد. البته در بازی‌های اخیر نبود یک تمام کننده قهار باعثاز دست رفتن موقعیت‌های بسیاری شده است.

ابوالقاسم پور افزود: در حال حاضر نقطه ضعف دو تیم در خط دفاع است و این مسئله باعثمی‌شود که مهاجمان هر دو تیم در صورت استفاده مناسب از فرصت‌ها کار سختی برای گلزنی نداشته باشد.
وی در خصوص این که دربی هشتادویکم نخستین دربی بدون هادی نوروزی است خاطر نشان کرد: به طور حتم تماشای این بازی برای خانواده هادی بسیار سخت خواهد بود و به همین دلیل، بازیکنان پرسپولیس باید با هدف شادی روح هادی و دل خانواده او به میدان بروند و به خاطر آنها بر تلاش خود بیفزایند.

مهاجم سابق پرسپولیس همچنین درباره استفاده مربیان دو تیم از بازیکنان جوان افزود: جوان بودن بیش از حد یک تیم در دربی می‌تواند مشکل ساز باشد همانطور که میانگین سنی بالا نیز به تیم زیان می‌رساند. به نظر من تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بهترین ترکیب ممکن برای این دیدار است.

وی که خود سابقه حضور و گلزنی در دربی را در کارنامه خود دارد، درباره نتیجه بازی گفت: در گذشته بعضی از مربیان به بازیکنان توصیه می‌کردند با احتیاط بیشتری به میدان بروند تا حداقل امیتاز این بازی را از دست ندهند. اما در شرایط فعلی، هر تیمی که برای برد در این بازی مصصم باشد می‌تواند به این مهم دست یابد.

وی همچنین پیش بینی‌اش از نتیجه این دیدار را این گونه بیان کرد: جدای از اینکه به عنوان یک پرسپولیسی آرزوی برد تیم محبوبم را دارم، با توجه به روند دو تیم در هفته‌های اخیر من پرسپولیس را برنده‌ی دربی هشتادو یکم می‌دانم.

گفتنی است دو تیم استقلال و پرسپولیس، در چارچوب هفتهی دهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵ روز جمعه هشتم آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار میشود.