انتظار می‌رود دربی جذاب شود

به گزارش افکارخبر، حسین بادامکی در خصوص شکست تیمش در بازی با نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل نفت انجام ندادیم و نتیجه آن هم شکست در بازی خانگی بود.

وی ادامه داد: متأسفانه گل بدی را در نیمه اول دریافت کردیم و این گل مثل آب سردی بود که روی سر ما ریخته شد. در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساندیم، اما باز هم روی غفلت دروازه‌مان باز شد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.

بادامکی در پاسخ به این پرسش که چه کسی را مقصر باخت تیمش می‌داند، یادآور شد: وقتی گل می‌خوریم طبیعی است که همه در آن سهیم هستند و نباید دنبال مقصر گشت، اما در بازی با نفت بهتر بود با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم تا غافلگیر نشویم. وقتی تمرکز کافی نباشد اشتباه رخ می‌دهد و این مسئله خیلی به پیروزی نفت در این مسابقه کمک کرد.

کاپیتان پدیده در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیمش مقابل نفت که منجر به جنجال در بازی شد، تصریح کرد: در اواسط نیمه دوم بازیکن ما مصدوم شد و من قصد داشتم توپ را به بیرون بزنم که ضربه‌ام در میانه راه به سر بازیکن نفت برخورد کرد و توپ زیر پای صادقیان افتاد. در این لحظه بازیکنان ما به این نیت که صادقیان توپ را به بیرون می‌زند در جای خود ایستادند، اما از روی نیمکت نفت به این بازیکن دستور داده شد بدون توجه به مصدومیت بازیکن ما با توپ به سمت دروازه‌مان حرکت کند و پیام هم این کار را انجام داد که در ادامه او با دروازه‌بان ما تک به تک و ضربه‌اش توسط روشنگر دفع شد.

وی در این‌باره افزود: ما توقع داشتیم صادقیان توپ را به بیرون بزند، اما فکر کنم برای نیمکت‌نشینان نفت سو‌ءتفاهم پیش آمد که من قصد نداشتم توپ را به بیرون بزنم و نیتم پاس دادن به بازیکن خودمان بوده که آن توپ به سر بازیکن نفت برخورد کرد. به هر حال این اتفاق رخ داد و باعثشد حواشی ایجاد شود که در نهایت قضیه ختم به خیر شد.

بادامکی همچنین درباره دربی ۸۱ نیز گفت: انتظار میرود به خاطر شرایط روحی روانی و فنی خوبی که دو تیم دارند دربی جذابی را شاهد باشیم و من دوست دارم پرسپولیس تیم محبوبم در این بازی برنده شود تا دل هواداران این تیم شاد شود.