اظهارات داورزنی پس از جلسه با کواچ

به گزارش افکارخبر، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری دو جلسه حدوداً سه ساعته با اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حدود شش ساعت جلسه با کواچ داشتیم و گزارش آسیب شناسی خود را از مسابقات جام جهانی ارائه کرد و ما هم خلاصه بحثها و سوالات مطرح شده در چهار نشست قبل را عنوان کردیم و در این خصوص به بحثو بررسی پرداختیم. کواچ موارد خوبی را بیان کرد و دلایل خود را در خصوص سوالات مطرح شده بیان کرد.

وی افزود: در مجموع جلسات خوبی داشتیم و خروجی مد نظر را گرفتیم؛ البته بررسی عملکرد تیم ملی تنها به این جلسه ختم نشد و ما چندین جلسه دیگر را با افراد و گروه های مختلف داشتیم و حتی در دو جلسه با وزیر ورزش و جوانان به بررسی این موضوع پرداختیم.

داورزنی اظهار داشت: حال در زمانی که داریم تمام گزینه ها و راه های موجود را بررسی می کنیم و حتی در صورت لزوم مذاکراتی با افراد مختلف انجام می دهیم؛ البته تا کنون هیچ مذاکره ای با هیچ مربی ای نداشتیم. امیدورام بتوانیم با بهره جستن از همه راه حل ها به یک جمع بندی نهایی عالی برسیم و بتوانیم بهترین راه حل را تا ده روز اینده پیدا کنیم و تصمیم نهایی خود را اعلام نماییم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: باز هم تکرار می کنم نباید عجولانه تصمیم بگیریم و بهترین تصمیم را با توجه به زمانی که داریم اتخاد کنیم. فقط از مردم، اهالی والیبال و رسانه خواهش می کنم کمی صبور باشند و ما را در این راه یاری نمایند.