افشاردوست: با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده‌ایم!

به گزارشافکارخبر،محمود افشاردوست درباره مذاکره فدراسیون والیبال با سرمربیان مختلف از جمله «لوزانو» و «سیچلو» با بیان مطلب فوق اظهار کرد: همیشه در دنیا گزینه‌هایی مطرح بوده‌اند. ما در کل دنیا ۱۰ تا ۱۲ مربی تاپ داریم که سابقه قهرمانی المپیک و جهان را دارند.

وی افزود: این گزینه‌ها همیشه برای هر تیمی از جمله تیم ایران مطرح هستند. البته ما هم وضعیت این مربیان را پیگیری می‌کنیم ولی نکته بسیار مهمی که دوستان باید به آن توجه کنند، این است که تغییر «اسلوبودان کواچ» سرمربی تیم ایران باید روی چه حسابی صورت بگیرد وقتی نتوانیم مربی دیگری داشته باشیم؟

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: شاید اصلا جمعبندی نهایی تمام مردم والیبال دوست مردم این باشد که کواچ برود ولی آیا زمانبندی برای آمدن مربی جدید وجود دارد؟ همیشه در گذشته یک بحثاین بود که ولاسکو و کواچ نبودند که لیگ والیبال ایران را ببینند. حالا سئوال این است که آیا اگر مربی جدید انتخاب کنیم، او فرصت کافی دارد؟ اگر مربی جدید بیاید که کمتر از ۲۰ روز برای آماده سازی تیم ملی زمان دارد.

افشاردوست درباره اینکه غیبت کواچ و ولاسکو در ایران و ندیدن لیگ توسط آنها به خاطر شروطی است که فدراسیون والیبال در قرارداد آنها قبول کرده است، تصریح کرد: بله، من این موضوع را می‌پذیرم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره فدراسیون والیبال با سیچلو مربی سابق تیم ملی، به رادیو ورزش گفت: من مذاکره سیچلو را تکذیب می کنم. نه من و نه آقای داورزنی(رئیس فدراسیون والیبال) رسما هیچ صحبتی با هیچ مربی‌ای در دنیا نداشته‌ایم.

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه نقش چهار حوزه مدیریت، بازیکن، کادر فنی و سرپرستی تیم در ناکامی والیبال بررسی شده است، تاکید کرد: شخصا ۱۷ مورد فنی را با کواچ مستقیم در میان گذاشتم.

افشاردوست در پایان درباره اینکه گویا امیر خوش خبر با سیچلو مذاکره داشته است، گفت: من اخبارش را نخواندهام و از این موضوع بی اطلاعم ولی باید بگویم من و داورزنی صحبتی نداشتهایم!