به گزارش افکارخبر، ایوب ذوالفقاری درباره بازی تراکتورسازی مقابل سایپا اظهار داشت: معمولا بازی در جام حذفی سخ است. به خصوص وقتی مقابل تیمی مثل سایپا در تهران قرار می گیریم. باید از هواداران تشکر کنم که در پایتخت هم ما را تنها نگذاشتند و توانستیم به برتری برسیم. در ۱۵ دقیقه آغاز بازی فشار زیاد بدنی بر تیم ما وارد شد اما هر چه گذشت بر جریان مسابقه مسلط تر شدیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه، سوت ها را نکونام می زد نه داور!او همیشه در کنار داور حرکت می کرد و مرتب نسبت به هر صحنه ای معترض می شد. تراکتور فنی تر از سایپا بود و در نهایت در این مسابقه به پیروزی رسیدیم.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره برنامه ریزی آتی تیمش گفت: تا روز سه شنبه آینده تمرین تعطیل است. از سه شنبه تمرینات را از سر می گیریم. ضمن اینکه فعلا برنامه اردویی در نظر نداریم و در تبریز به کارمان ادامه می دهیم.

ذوالفقاری درباره پیشنهاد استقلال به بختیار رحمانی اظهار داشت:هر بازیکنی می تواند پیشنهاد داشته باشد.بختیار هم هر زمان سربازی اش با تراکتور به پایان رسید می تواند انتخاب کند و تصمیمش را بگیرد.در پایان موعد سربازی بختیار سعی می کنیم شرایط ادامه حضور او در تراکتور را فراهم کنیم.