از پرسپولیس راضی ام جای نمی خواهم بروم

به گزارش افکارخبر، تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه و در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها کنار برود و حالا همه امید سرخپوشان به بازی‌های لیگ برتر است تا در این مسابقات بتوانند به مقام در خور شانی برسند. بعد از این بازی و در روز چهارشنبه با مهدی طارمی ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت در بازی با ذوب‌آهن غایب بود در خصوص حذف این تیم از جام حذفی و حضور این مهاجم در تیم ملی صحبت کردیم. این مصاحبه عصر چهارشنبه و بعد از شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن انجام شده است.

مهدی طارمی درخصوص وضعیت پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن گفت: بچه ها خوب شروع کرده بودند اما متاسفانه اشتباه داوری باعثشد ازگردونه ام حذفی کنار برویم و یک جام را به سادگی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: این فصل از ناحیه داوری آسیب زیادی دیده ایم و نمی دانم چرا هر چه اشتباه داوری است علیه ما صورت می گیرد. با این وضعیت چه کسی باید جواب هواداران را بدهد؟

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در مورد تعطیلات مسابقات لیگ برتر هم یادآور شد: تیم ملی دو بازی پیاپی دارد و طبیعی است که لیگ تعطیل شود. امیدوارم این تعطیلات به پرسپولیس هم کمک کند تا از زیر بار فشار روحی حذف ناعادلانه از جام حذفی خارج شده و در ادامه با تمرکز کامل روی لیگ برتر بتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنیم.

طارمی در مورد انتقاداتی که از سرمربی تیم ملی می شود اظهار داشت: من معنای برخی انتقادات را متوجه نمی شوم. مثلا اگر کی‌روش به زمین کمپ تیم های ملی ایراد می گیرد یا هتل خوب برای تیم می خواهد آیا قرار است این زمین را با خودش به کشورش ببرد؟ همه این ها در جهت کمک به تیم ملی است و نباید سرمربی تیم ملی درگیر مسائلی شود که تمرکز او را بگیرد. امروز همه با حمایت از تیم ملی و سرمربی آن باید نشان بدهند در پی موفقیت تیم هستند. من دست همه پیشکسوتان را می بوسم و امیدوارم هر چه رخ می دهد به نفع تیم کشورمان باشد.

وی در پایان در مورد اخبار مربوط به جدایی اش در نیم فصل از پرسپولیس گفت:من بازیکن پرسپولیس هستم و باشگاه برای من تصمیم می گیرد. اگر پیشنهادی باشد باید به باشگاه پرسپولیس ارسال شود وگرنه من از شرایطم در باشگاه راضی ام و دوست دارم برای موفقیت تیمم تلاش کنم.