درخواست کی روش رانگفتند اگرنه ما بازیکن را نیمکت نشین می کردیم

به گزارش افکارخبر، محمد محمودی در خصوص استعفای ۲ عضو هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن و اینکه آیا اشخاصی جایگزین شده‌اند اظهار داشت: آقای طلایی و مجتبی یزدانی به علت مشغله کاری استعفا دادند و تاکنون هم شخصی به هیأت مدیره اضافه نشده است و با ۴ نفر پیش می‌رویم.

وی درمورد اینکه تاج رئیس سازمان لیگ از درخواست عجیب کادر فنی تیم ملی برای عدم حضور میلاد محمدی در دیدار راه آهن و سپاهان خبر داده تاکید کرد: اتفاق عجیبی در فوتبال ایران نیست به هر حال کادر فنی قصد داشته به بازیکن تیم ملی استراحت بدهیم ما هم اولویت‌مان قطعا تیم ملی است هر چند که این درخواست به باشگاه اعلام نشده بود که حتما لزومی نداشته وگرنه آن را با باشگاه مطرح می‌کردند.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه راه‌آهن درمورد اینکه آیا واقعا حاضر بودند که بازیکنشان به میدان نرود خاطر نشان کرد: بله زیرا اولویت ما تیم ملی است اگر بازی مهمی بود و مربی تیم ملی هم تشخیص می داد که بازیکن باید استراحت کند و به دردش می‌خورد ما مخالفتی نداشتیم زیرا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم ملی ما تقویت شود.

محمودی در مورد اینکه تارتار نسبت به این موضوع اعلام کرده که درخواست کی‌روش غیرمنطقی بوده گفت: تارتار از لحاظ فنی صحبت می‌کند اما هیأت مدیره سیاست‌ها را در نظر می‌گیرد که سیاست ما هم تقویت تیم ملی کشورمان است و حاضریم برای این موضوع فردی را در باشگاه فدا کنیم به نظر ما اگر این مسئله به باشگاه هم اعلام می‌شد غیرمنطقی نبود.

وی در مورد اینکه فکر نمیکند در آینده سرمربی تیم ملی چندین بازیکن این تیم را از حضور در بازی منع کند گفت: با توجه به شناختی از کیروش داریم او چنین کاری را نمیکند زیرا انسان بیمنطقی نیست به هر حال تلاش ما موفقیت تیم ملی است و در این زمینه همه کار میکنیم.