پورحیدری: کار با کرار سخت شده است

به گزارشافکارخبر،منصور پورحیدری در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال با بیان این مطلب افزود: در اینکه با کرار مشکل داریم، هیچ شکی وجود ندارد و او از ابتدای فصل تاکنون بارها به دلایل مختلف تیم را تنها گذاشته است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من اگر کراری آماده در دربی حضور داشت می‌توانستیم این تیم را با اختلاف ۲ گل شکست دهیم.

پورحیدری در ادامه افزود: البته ما همه تقصیرها را به گردن کرار نمی‌اندازیم ولی به اعتقاد من او انتظارات را برآورده نکرد و باعثشد تا دید بسیار بدی نسبت به او در میان طرفداران استقلال به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این سئوال که شما موافق ماندن کرار هستید، گفت: موافق بودن یا نبودن من هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، کار کرار با استقلال سخت شده است و او به خاطر قهرهای مکرری که داشته، هیچ اعتباری در استقلال ندارد.

پورحیدری تاکید کرد: او در طول این فصل بارها دست کادر فنی را به خاطر نبودنش بسته است، البته مظلومی مُصرانه تاکید دارد که او بماند، چون معتقد است او می‌تواند برای استقلال مفید واقع شود و بازیکنی همانند او در تیم وجود ندارد، اما رفتار او باعثشده تا هیچکس دلِ خوشی از این بازیکن نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کرار به استقلال ضربه زده است، گفت: از کلمه ضربه استفاده نمی‌کنم، اما او از لحاظ اجتماعی، رفتاری و شخصیتی قابل قبول نیست و استقلال را بسیار اذیت کرده است و هر بار که تمرین می‌آمد، آن‌طور که مدنظر اعضای کادر فنی بود، تمرین نمی‌کرد و مرتبا در قهر و آشتی با تیم بود و نتوانست به استقلال کند. البته پس از جلسه امروز قرار بر این شد تا کمیته انضباطی پس از جلسه فردای مظلومی با افشارزاده، نظر نهایی خود را اعلام کند که ببینیم آیا کرار در استقلال ماندنی خواهد شد یا خیر.

سرپرست استقلال در خصوص اشتباهات داوری که این روزها باعثآزار بسیاری از تیم‌ها شده است، گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری زیاد صحبت کنم، داور هم انسان است و در یک لحظه تصمیم‌گیری بسیار سخت است و گاهی حتی اگر خود ما هم در جای او باشیم، دچار اشتباه خواهیم شد؛ اما من از دوست قدیمی خودم محمود خوردبین گله دارم که چرا در چند مصاحبه مطالبی را عنوان کرده که از او بعید است.

وی تاکید کرد: ما تا فینال با پرسپولیس رودررو نمی‌شویم و حتی اگر پرسپولیس، ذوب‌آهن را هم شکست داد، شاید هم ما و هم پرسپولیس در مرحله بعدی حذف می‌شدیم و با یکدیگر برخورد نمی‌کردیم و من انتظار چنین مصاحبه‌ای از دوست قدیمی خودم نداشتم.

پورحیدری در خصوص اختلاف علیرضا اسدی و کی‌روش هم گفت: در این خصوص هیچ صحبتی ندارم، چون این مسئله اصلا به من ارتباط ندارد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سئوال که بعضی از بازیکنان آماده به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و حتی کی‌روش از باشگاه راه‌آهن خواسته بوده که محمدی برای راه‌آهن بازی نکند، اما وقتی این بازیکن برای باشگاهش بازی کرد، او را به تیم ملی دعوت نکرد، گفت: مگر کی‌روش ایران است.(با خنده) من فکر می‌کردم که او در ایران نیست. متاسفانه سرمربی تیم ملی برخی بازیکنان را نمی‌بیند، شاید هم دقت کافی را در این خصوص ندارد. کی‌روش باید به تمام بازی‌های لیگ اشراف داشته باشد و به دقت بازیکنان را زیرنظر داشته باشد.

پورحیدری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئله کرار هر چه زودتر حل شده تا یا او برای استقلال مفید واقع شود و یا برای همیشه این تیم را ترک کند.