مشکلات داوری از کی شروع شد؟

به گزارش افکارخبر، علی خسروی درباره اینکه آیا جلسه سجادی با مسئولان فدراسیون فوتبال و داوری مشکلات اخیر داوری‌ها را حل خواهد کرد یا نه، گفت: اگر از این جلسات ۱۰۰ بار هم برگزار شود، نمی‌تواند دردی از داوری ما دوا کند. به دوست عزیزم آقای سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش‌وجوانان به عنوان یک شاگرد در دانشگاه می‌گویم و تأکید می‌کنم که دور یک مدار بسته نگردد.

وی با اشاره به اینکه جلسه سجادی با کفاشیان، اسدی و… بی فایده است، افزود: جلسه با کارشناسان و پیشکسوتان داوری و بازخوردهای آن به هیچ‌وجه راه‌گشا نیست. جلسه‌ای هم که روز گذشته برگزار شد، فایده‌ای برای داوری ما نخواهد داشت.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که ریشه مشکلات داوری کجاست، اظهار داشت: فقط بروید و بررسی کنید که در سال ۹۰ به چه علت شخصی که جزو ۱۰۰ نفر علم مدیریت داوری هم نبود، با ۴۰رأی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال شد. بررسی کنید چطور از زمانی که او (فریدون اصفهانیان) به عنوان رئیس کمیته داوران انتخاب شد، اختلاف در فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و دپارتمان داوری اوج گرفت. هر وقت به جواب این ماجرا رسیدید، من بقیه مسائل را هم میگویم.