نماینده شهر ما هم باید فشار بیاورد تا سرمان را نبُرند!

به گزارش افکارخبر، بهروز عطایی در مورد شکست ۳ بر صفر برابر پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تلاش کردیم تا ست اول بازی را با فشار زیاد آغاز کنیم و حریف را تحت‌تأثیر قرار دهیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که زور حریف بیشتر از ما بود و به پیروزی رسید. شکست بازی قبل آنها مقابل بانک سرمایه، ‌ پیکانی‌ها را هشیار کرده بود که این موضوع کار ما را هم سخت کرد.

سرمربی تیم والبیال کاله آمل خاطر نشان کرد: در جریان بازی عملکرد خوبی داشتیم و تا امتیاز ۲۰ هم پایاپای با حریف پیش رفتیم اما دفاع و سرویس خیلی خوب پیکانی‌ها کار ما را دشوار کرد و نتوانستیم عملکرد خوبمان را تا انتها ادامه دهیم در ست‌های دوم و سوم هم عملکرد چندان مناسبی نداشتیم و باختیم.

عطایی گفت: بعد از ست اول به این نتیجه رسیدیم که زور حریف بیشتر از ما است و ما توان پیروزی بر آنها را نداریم. ضمن اینکه پیکانی‌ها خیلی خوب بازی کردند و نسبت به بازی مقابل بانک سرمایه بسیار کم اشتباه تر بودند.

وی با اشاره به حواشی بوجود آمده در جریان دیدار با پیکان تصریح کرد: متاسفانه برخوردهای متنوع و مختلفی با موضوعات یکسان می‌شود. تماشاگران ما رفتارهایی کردند که البته من آنها را تأیید نمی‌کنم. برخی از تماشاگران در جریان بازی شعار «آسانسور» سردادند که حاتمی ناظر مسابقه به من اعلام کرد اگر این روند ادامه پیدا کند بازی را قطع می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل افزود: به حاتمی گفتم که شعار «آسانسور» چه ایرادی دارد که شما به خاطر آن می‌خواهید بازی را متوقف کنید از طرفی بازیکنان حریف هم رفتارهایی کردند که اوضاع در سالن بدتر شد.

عطایی در مورد علت قهر شاهرودی داور مسابقه تصریح کرد: در امتیاز ۲۴ بر ۲۲ در ست دوم اسپک امیر غفور به خارج از زمین رفت و تمام داوران امتیاز را به ما دادند. اما داور پایین سردفاع اعلام کرد و امتیاز را به پیکان داد این تصمیم داور باعثشد ما نتیجه بازی را واگذار کنیم و تماشاگران هم از این موضوع ناراحت شدند چون یک سوت اشتباه بازی را برای ما تمام کرد.

وی در خصوص خبر محرومیت تماشاگران آملی تا اطلاع ثانوی عنوان کرد: ما به این رفتارهای متناقض عادت کرده‌ایم. فکر می‌کنم نماینده شهر ما هم مانند برخی‌های دیگر فشار بیاورند که در اینگونه موارد سر ما را نبرند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل در مورد بازی هفته ششم مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: تبریز تیم خوبی دارد و قطعا این بازی برای ما بسیار سخت خواهد بود. ما باید تلاش کنیم تا در آمل حریفان خود را شکست دهیم تا به جایگاه مناسبی در لیگ برسیم. خوشبختانه برای این بازی هیچ بازیکن مصدومی هم نداریم.