یک هواخواه دیگر برای رحمتی

به گزارشافکارخبر، ناصر ابراهیمی گفت: از اینکه کارلوس کی روش بعد از ۴ سال تازه به فکر جوان سازی تیم ملی افتاده خوشحال هستم و پیش از این نیز بارها گفته بودم که لازم است یک تیم ملی ب تشکیل شود.

وی با بیان اینکه استفاده از مدافعین و هافبک های جوان در تیم ملی باعثشده تا آنها خد را نشان دهند، اظهار داشت: سردار آزمون و مهدی طارمی نیز وقتی در تیم ملی از آنها استفاده شد، عملکرد بهتری از خود ارائه دادند.

این مربی با سابقه فوتبال ایران، از تعطیلی ۲۰ روزه بازی های لیگ برای برگزاری دیدارهای تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام انتقاد کرد و گفت: ۱۰ روز تعطیلی برای این دیدارها کافی بود و دستکم می شد در ۱۰ روز دیگر یکی از بازی های هفته لیگ برتر را انجام داد.

ابراهیمی نمره قبولی به عملکرد کارلوس کی روش و کادر فنی تیم ملی در بازی ترکمنستان داد و افزود: تیم ملی ما همواره از گروه های مقدماتی بالا آمده و خیلی کم پیش آمده که ما از گروه خود صعود نکرده باشیم؛ حتی اگر تیم های لیگ ما نیز در این رقابت ها شرکت کنند، از گروه های مقدماتی بالا می آییم.
تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم ملی ترکمنستان عبور کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: کی روش بیش از اندازه به خودش مغرور است و من به عنوان یک معلم فوتبال برخی رفتارهایش را قبول ندارم؛ کی روش باید حق سیدمهدی رحمتی را که عذرخواهی نیز کرده را داده و وی را به تیم ملی دعوت می کرد ولی سرمربی تیم ملی با آوردن ۴ گلر به نشست خبری خودش پیش از بازی ترکمنستان نشان داد که دارد با رحمتی لجبازی می کند.

وی به اختلافات به وجود آمده بین کی روش و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: در اختلافات پیش آمده بین سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال، عملکرد کفاشیان قابل قبول نبود و من وی را در این زمینه مقصر می دانم؛ بعضی اوقات کی روش طوری رفتار می کند که به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی سرکارگر و فدراسیون کارگر اوست.

ابراهیمی درباره دیدار روز سه شنبه تیم های ملی فوتبال ایران و گوام اظهار داشت: به هر حال بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به گوام ۲۴ ساعت پرواز داشته اند و حتما خسته هستند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری دو کارته بودن برخی بازیکنان و همچنین عدم صدور روادید از سوی دولت آمریکا برای چند تن دیگر از ملی پوشان گفت: به هر حال تیم ملی فوتبال ایران به راحتی توانایی شکست تیم گوام را دارد و اگر بازیکنان اصلی ما نیز در زمین نباشند، بازیکنان روی نیمکت از نظر فنی تفاوت چندانی با آنها ندارند.

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: درحالی که تیم ما در خط میانی مشکل چندانی ندارد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ هستند ما باید اصول دفاعی را بیشتر رعایت کنیم.