به گزارشافکارخبر، فرشته کریمی درباره آخرین وضعیت اعزام تیم فوتسال بانوان ایران به گواتمالا اظهار داشت: از این بابت خیلی خوشحال هستیم که با دستور رییس جمهور این امکان برای ما مهیا شد تا در مسابقات جام جهانی کوچک شرکت کنیم. در این مدت مسئولان وزارت امور خارجه و همه ارگان های ذیربط کمک کردند تا این اتفاق بی افتد و از اینم نظر خیلی خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: دستور حسن روحانی و پیگیری های علی کفاشیان سبب شد تا ما با دریافت ویزای مکزیک بامداد ۲۸ آبان یعنی پنجشنبه همین هفته به مکزیک برویم و در آن کشور ویزای گواتمالا را بگیریم و به رقابت ها برویم. مسابقاتی که از سوم آذر استارت می خورد.

بهترین فوتسالیست خانم سال ۲۰۱۵ آسیا درباره میزان آمادگی تیم ملی مان گفت: در این مدت همه بچه های تیم در اردوی تیم های باشگاهی شان بودند و حدود یک ماه پیش هم دو بازی تدارکاتی با تیم ملی روسیه برگزار کردیم و در این فاصله هم در حال آماده شدن برای بازی ها هستیم.

کریمی در این باره که چه شناختی از تیم های همگروه ایران دارد بیان داشت: برزیل قهرمان جهان است و پرتغال تیم سوم جهان. کاستاریکا را هم در این سالها شکست داده ایم اما گفته می شود که این تیم نسبت به قبل قوی تر شده است. مسابقات در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شود و پس از صعود دو تیم اول و دوم برای مقام اول تا چهارمی با هم رقابت می کنند و این شانس برای تیم های سوم دو گروه هست که برای عنوان پنجمی با هم رقابت کنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در این باره که ممکن است این بازی ها هم از تلویزیون پخش شود خاطر نشان کرد: شرایط مسابقه در آمریکای جنوبی با آسیا متفادت است و از این نظر بعید می دانم نحوه برگزاری بازی ها این شرایط را بوجود بیاورد که تلویزیون بازی های ما را پخش کند.

بازیکن اسبق تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در این باره که آیا طلبش از این تیم را دریافت کرده یا نه گفت: ما از دوران مدیرعاملی سردار رویانیان از باشگاه طلب داشتیم و قرار بود از محل درآمدهای پرسپولیس از سازمان لیگ این پول به ما پرداخت شود ولی این اتفاق نمی افتاد تا اینکه کفاشیان لطف کرد و از محل دیگری طلب من و دیگر ملی پوشان پرسپولیسی را پرداخت کرد و قرار شد بعدا از حساب پرسپولیس برداشت شود. البته پول زیادی نبود و فقط ۱۰ میلیون تومان طلب داشتیم.