استقلال مبعلی را نخواسته است

به گزارش افکارخبر، منصور قنبرزاده در واکنش به شایعه حضور ایمان مبلعی در استقلال گفت: ما سعی می‌کنیم ذهن خود را با احتمالات و شایعات مشغول نکنیم. استقلال هیچ درخواست شفاهی یا کتبی برای جذب مبعلی نداشته و مکاتبه‌ای در این زمینه با ما صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: معمولاً در فصل نقل‌وانتقالات امکان دارد که باشگاه‌ها درصدد جذب بازیکنان موردنظرشان باشند و این موضوع برای باشگاه نفت هم وجود دارد. طبیعتاً بازیکنانی که تحت قرارداد یک باشگاه هستند، باید برای جذب آنها از طریق قانونی اقدام کرد. در این زمینه باید بین دو باشگاه مذاکرات رسمی صورت بگیرد تا چنین مسائلی مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین در خصوص احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از نفت تهران گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و این قرارداد تا پایان لیگ فصل آینده است. من توضیح دادم که در این زمینه همه چیز روشن است. اگر هم قرار باشد بازیکنی از نفت جدا شود، می‌تواند به باشگاهش درخواست بدهد و آن زمان این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال چنین اتفاقی در مورد پورعلی‌گنجی افتاد و ما رضایت‌نامه او را صادر کردیم.

قنبرزاده در مورد اینکه چه زمانی حق و حقوق بازیکنان پرداخت خواهد شد، گفت: مقدار اندکی پول به باشگاه تزریق شده که صرف بدهی‌های ما به آژانس‌ها و هتل‌ها شد. البته یک مقدار هم به تدارکات، کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌ها پول تزریق شد تا آنها حداقل مشکلات خود را برطرف کنند. این موضوع با درخواست بازیکنان بزرگ تیم مثل عزتی، حمدی‌نژاد و مبعلی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه ما در این شرایط از باشگاه خواستند که این پول به تیم پزشکی و تدارکات داده شود، البته با خواسته آنها تعدادی از بازیکنانی که از شهرستان به تهران آمدهاند هم پولی را دریافت کردند. به هر حال این موضوع برای ما ارزشمند بود و من باید از صبوری بازیکنان نفت و همچنین کادر فنی تیم تشکر کنم.