چه کسی ژنرال و نکونام را آشتی داد؟

به گزارش افکارخبر، عرب در این باره گفت: من در سال های اخیر از اختلافی که میان بزرگان فوتبال وجود دارد ناراحت هستم. کاری که من برای آشتی‌کنان آقای قلعه‌نویی و نکونام انجام دادم بیشتر برای این بود که دوست ندارم بین بزرگ‌های فوتبال قهر باشد. متاسفانه بعضی‌ها از بیرون آتشی روشن می‌کنند که در اختلافی به وجود می آید که در نهایت به فوتبال ما لطمه می‌خورد. با این شرایط حتی اگر فرگوسن را به ایران بیاوریم فایده‌ای ندارد چون ما وقتی در داخل بین مربیان خودمان اتحاد نداشته باشیم، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

او در مورد آشتی‌کنان ادامه داد: امروز شهادت حضرت رقیه(س) است و من در لحظه در دادگاه به این فکر افتادم که برای آشتی‌کنان جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی واسطه شوم و از هر دو آنها خواهش کردم که درخواست من را بپذیرند.

وی افزود: البته هیچ کدام از آنها تمایلی به این کار نداشتند ولی اصرار من، آرش برهانی و شاهرخ بیانی که به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شده بودیم، در نهایت باعثشد که این دو نفر رضایت به آشتی‌کنان بدهند و همدیگر را بوسیدند. بعد از آن هم کمی گله‌گزاری شد ولی خدا را شکر داستان شکایت و دادگاه ختم به خیر شد و هم جواد نکونام و هم امیر قلعه‌نویی شکایت‌های خودشان را پس گرفتند.