درخشان به اظهارنظر کردن ادامه می دهد

به گزارش افکارخبر، حمید درخشان در خصوص پیروزی ۶ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل گوام در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که تیم‌هایی چون گوام نمی‌تواند مقابل ایران عرض اندام کنند همان طور که در تهران آنها نتوانستند حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: فوتبال ما در آسیا برتر است و به همین دلیل هم به نظر نمی‌رسد که در دور اول مشکلی وجود داشته باشد. کار اصلی ما از دور دوم آغاز می‌شود. هم‌اکنون بیشتر این بازی‌ها برای محک‌ خوردن خوب است و به عنوان دیدارهای دوستانه می‌توان به آن نگاه کرد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: در دور دوم که تیم‌های صاحب سبک روبه‌رو ما قرار می‌گیرند بازیکنان باید با قدرت بیشتری به میدان بروند. هم‌اکنون باید به گونه ای باشد که خود را برای آن بازی‌ها آماده کنند و بازیکنان راحت‌تر به میدان بروند.

درخشان در خصوص مشکلاتی که درون دروازه تیم ملی وجود دارد و در این دیدار هم بیرانوند از زمین اخراج شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان و کم‌تجربه هستند. آن‌طور که باید رعایت نمی‌کنم. باید در نظر بگیرند که تیم ملی با باشگاهی متفاوت است. نباید تصمیمی عجولانه بگیرند که تیم ملی ۱۰ نفره شود. با مسئولیت بیشتری باید در میدان حاضر شوند.

وی در مورد عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس در این دیدار گفت: به هر حال وقتی سرمربی تیم ملی به بازیکنی اعتماد می کند او هم در زمین تلاش خود را انجام میدهد و آنها نمایندگان ایران در زمین هستند.