به گزارش افکارخبر، به نقل از کاپ ارسلان مطهری درباره دیدار تیمش مقابل استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی در جام حذفی صحبت کرد.

 

وی همچنین در ارتباط با پنالتی از دست رفته اش که با واکنش استثنایی دروازه بان استقلال مهار شد مطالبی را عنوان کرد که مشخص بود تا چه اندازه برایش تعجب آور بوده است. مهاجم نفت همچنین درباره دیدار دوشنبه تیمش مقابل پرسپولیس و شرایط روحی و روانی نفت مطالبی را بیان کرد.

 

اظهارات مطهری را در ادامه می خوانید:

 

* توانسته ای غم حذف از جام حذفی را هضم کنی؟

- حذف مان خیلی عادی نبود. در واقع در روزهای اخیر به خصوص پس از شکست مقابل استقلال فشار زیادی روی اعضای تیم به ویژه بازیکنان وارد شد. البته ما در نگاه خودمان راضی بودیم که خوب بازی کردیم اما یک دروازه بان خوب در آن سوی زمین بود که یکی از بهترین روزهای خودش را پشت سر می گذاشت.

 

* رحمتی؟

- بله. ما چهارشنبه شب به سیدمهدی رحمتی باختیم نه استقلال. البته در طول بازی هم بدشانس بودیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. برگردان نانگ، ضربه صادقیان، موقعیت قربانی، مهدی شیری و در نهایت پنالتی هایی که خراب شد همه و همه دلایلی بر بدشانسی ما بود. وگرنه اگر یکی از این تعداد موقعیتی که گفتم گل می شد حالا اوضاع برعکس بود...

 

*... اوضاع روحی تیم در چه وضعیتی است؟

- خدا را شکر تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارد. کادر فنی بعد از بازی با بچه ها حرف زد و همه را آرام کرد.

 

* منصوریان نسبت به پنالتی که خراب کردی به کارت ایراد نگرفت؟

- اصلا. منصوریان که مشخصا از همه ما بیشتر ناراحت بود بعد از بازی همه را جمع کرد. دستی به سر و گوش بچه ها کشید و به همه دلداری داد و خسته نباشید گفت. خجالت می کشیدم در چشمان علی آقا نگاه کنم.

 

* یعنی هیچ حرفی به تو نزد؟!

- چرا! فقط گفت ارسلان کاش محکم شوت می زدی. منم گفتم به خدا اگر صدتا دروازه بان بیاورید هیچ کدامشان نمی توانند ضربه ام را بگیرند.

 

* از کجا این قدر مطمئنی؟

- این قدر مطمئن بودم که هنوز ضربه ام به دروازه نرسیده نیم چرخشی انجام دادم تا خوشحالی کنم اما واقعا حرکت رحمتی حیرت انگیز بود. من ضربه ام را به سمت چپ و بالا زدم. جایی که هر دروازه بانی در آن نقطه گل می خورد. اما رحمتی که دست راست است با دست مخالفش در بالای گوشه دروازه توپ را گرفت. اصلا فکرش را نمی کردم مهارش کند.

 

* چهره خودت را بعد از بازی در فیلم دیدی؟

- بله! کپ کرده بودم. اصلا نمی دانستم چه بگویم. آن شب تا صبح سه، چهار ساعت بیشتر نخوابیدم. رحمتی واقعا استثنایی کار کرد. او روز خوب زیاد دارد. اما آن شب یکی از روزهای اوجش بود. باز هم می گویم. از صد تا گلر شاید فقط یک نفر می تواند این قبیل ضربات را مهار کند. از آن شب تا به حال 50، 60 بار فیلم ضربه پنالتی ام را نگاه کرده ام و هر بار پیش خودم می گویم که این دفعه نمی تواند توپ را بگیرد. اما در کمال تعجب باز هم آن را مهار می کند.

 

* دوشنبه با پرسپولیس بازی دارید و دوباره با یکی از تیم های پرطرفدار. پیش بینی ات چیست؟

- پرسپولیس هم مثل نفت یک کادر فنی خوب دارد. برانکو جزو مربیان خوب دنیاست. آنها هم سازمان قابل قبولی در تیم شان ایجاد کردند و انصافا پرسپولیس هم فوتبال خوبی را اجرا می کند. البته ما هم قصد نداریم این بازی را خیلی حساس کنیم اما قطعا می رویم که سه امتیاز را بگیریم. چون با این سه امتیاز شرایطمان در جدول خیلی بهتر می شود.

 

* از حضور تماشاگران هم استقبال می کنید؟

- قطعا. ما یک تماشاگر هم نداریم. شاید بی تماشاگرترین تیم لیگ نفت باشد. باور کنید اگر فصل پیش هوادار داشتیم 10،12 امتیاز با تیم دوم فاصله می گرفتیم و قهرمان می شدیم. تماشاگر تاثیر زیادی روی حریف دارد و عامل ایجاد فشار است. چیزی که متاسفانه ما آن را نداریم. البته بازی مقابل پرسپولیس انگیزه خاص خودش را دارد و ما هم با همین نیت دوشنبه با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می کنیم و اتفاقا حضور تماشاگران پرسپولیس هم به نفع ما خواهد بود.

 

* باید مقابل سوشا که یکی از دروازه بان های خوب حال حاضر فوتبال است به میدان بروی. فکر می کنی بتوانی به او گل بزنی؟

- نمی دانم. همه تلاشم را می کنم.

 

* یک گل به پرسپولیس زده ای؟

- من یک بار جلوی پرسپولیس بازی کرده ام و در همان بازی به نیلسون گل زدم. تا به حال رو در روی سوشا مکانی بازی نکرده ام و امیدوارم این بار هم بتوانم برای نفت گل بزنم.