به گزارش افکارخبر به نقل از کاپ محمدرضا ساکت درباره دیدارش با امیر قلعه نویی اظهار داشت: خوشحالم که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در تکیه نیاوران بعد از مدت ها امیر قلعه نویی را از نزدیک دیدم. او یکی از چهره های موفق فوتبال ملی کشور است که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد. در دورانی که قلعه نویی در سپاهان حضور داشت، همکاری مان بسیار خوب بود و او به بازیکنان جوان زیادی از جمله حاج صفی، سردار آزمون، امید ابراهیمی، حسین پاپی و ... کمک کرد تا رشد کنند. حالا کی روش از همین جوانان آن زمان استفاده می کند ، در حالی که بسیاری از این ها توسط باشگاه سپاهان و شخص امیر قلعه نویی به فوتبال کشور معرفی شدند.

وی ادامه داد: همین سردار آزمون که این روزها خوش می درخشد و در روسیه بازی می کند، توسط قلعه نویی اولین بار مقابل یک تیم روسی به میدان رفت. این بازیکن به پیشنهاد محمد یاوری و تایید امیر قلعه نویی به تیم بزرگسالان آمد و نخستین بار هم قلعه نویی به او میدان داد. من و قلعه نویی خاطرات درخشانی داریم.

مدیرعامل سابق سپاهان همچنین گفت: دیشب هم تجدید خاطرات کردیم. این مساله که سپاهان در آن زمان می توانست قهرمان آسیا شود را مطرح کردیم که با جدایی من و قلعه نویی این اتفاق نیفتاد. مسائل قدیم را مطرح کردیم و در کل ساعات خوبی را سپری کردیم.

ساکت در پاسخ به این پرسش که آیا قلعه نویی بابت دوری از فوتبال ناراحت نیست، تاکید کرد: خیر، این مساله هم به نفع خودش است و هم به سود خانواده اش. حالا مدتی استراحت کردند و فکر می کنم زمینه برای اینکه او در کنار خانواده باشد، فراهم شده است. البته که می دانم قلعه نویی هرگز از فوتبال دور نیست، او مرتبا در حوزه های بین المللی فوتبال را از نزدیک دنبال می کند و مدام در پی افزایش دانش خود است. فعالیت های آموزشی را دنبال می کند. او در ترکیه و اوکراین بازی های فوتبال را دنبال کرده و از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را می برد.

وی درباره شرایط کنونی سپاهان عنوان کرد: من برای سپاهان و همه تیم های لیگ برتری آرزوی موفقیت می کنم اما دوست ندارم در این شرایط حرفی بزنم که مبادا آرامش سپاهان از بین برود.

ساکت در پایان درباره حق پخش تلویزیونی افزود: حق پخش، حق مسلم فوتبال است. ما همچنان پیگیر هستیم تا به یک نتیجه خوب برسیم اما تا این لحظه پیزی عایدمان نشده است.